Saturday, March 26, 2005

琴日見Catherine , 應承左佢每晚都交功課
但今朝竟然唔記左send 俾佢, 佢夜晚打o黎我先記得…..實在係太差, 一個勁bad 開始……
今日番左bu 做paper…….. 因為意氣用事, 著左短裙……超凍
室外地方凍, 室內地方更凍………
今日一個人o係李作權做嘢, 真係風涼水冷, 都可以集中到…
不過最後因為太凍, o係bu campus飄泊左去唔同地方, 點知個個地方都係好凍
最後o係舊校common room 算係settle 左

假日嘅學校好少人, 有嘅都係一d 工人, 實q , 同埋好少數學生
大家都似係為左生活去放棄自己自己嘅假期
工人與實q 就為左而家生活
而學生就為左將來嘅生活

覺得, 做人點解要放棄咁多嘢, 可惜嘅係, 放棄左好多,到最後我地擁有嘅會係d咩???
我諗起o個時幫耆康會做問卷
好多老人家, d老人家個個d 手手腳腳總係有d問題, 問番佢地, 原來不論男女,好多後生時都做一d 好勞動嘅工作, 佢用左大半生嘅時間去為左生活拼搏, 放棄左健康,放棄左自己好多想做嘅事
有d 幫人打住家工嘅婆婆更加冇家庭, 老時d 姊妹相繼離開, 在世嘅就會覺得搵唔到生活, 甚至生存嘅意義 , 聽到好難過………我諗唔到咩同佢講令佢feel better , 我只覺得, 俾著係我, 我都搵唔到生活嘅意義, 因為給予生活意義嘅都不存在
記得讀human development 時啟芳老師同我地講過, life review可以令老人家睇到自己或者一d positive 嘅事, 不過, 如果老人家一生中有好多都係唔開心嘅經歷, 而佢又只會對唔開心嘅事有深刻印象時, 可以點review 呢??
我地呢d 後生人, 未經歷過佢地年代生活之苦, 可以點去empathy , 可以點with client??????
算啦, 我都係恐懼做elderly……. 無論做elderly service 嘅worker或者一個elderly , 我都好怕…..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home