Thursday, March 24, 2005

自覺與放縱

星期三有day off 嘅日子已經剩得好少, 相信大家都要係正處拚搏期, 為paper, 為placement 而拚搏

大car, 你嘅心情我之前都經歷過, 你由得佢自然發生啦, 越suppress 越辛苦,; 同埋, 你d counseling 咁勁, 阿邦又係一個好有heart 嘅人, 你地個placement 應該都ok o架!!!擔心完之後, 一定可以做d 嘢去令自己feel secure 一d 嘅. 我地都要加油


琴日番左學校聽honours project, 拉爸教我地點search 資料, 好似yr 1 o個陣d workshop 講過……..因為太攰, 冇乜點聽, 反而諗下究竟我想用o黎做hon project 嘅topic 會唔會做得到呢!!!!!!有d 期待, 好似實現自己一d 小小夢想咁….

又開policy , 今日個會, 自己有少少唔係咁開心, 其實有d 嘢唔知係咪自己唔適合做…….. 做左出o黎有個唔係自己太期望出現嘅結果…..
幸好, 最後大家都clarify 左大家嘅疑問, 開始可以做一D 實際嘢

之後去左拉爸做group paper, 難得今日好集中, 因為只食早餐冇食lunch , 個人就冇咁易攰……..太好喇, 搵到集中精神哾要點

晚上約左人去玩, 做左夜青, 放縱了!!!
冇諗過一個晚上節目都可以好似日頭咁豐富
去左食砵蘭街一間好有質素, 小本經營嘅小餐廳食飯, 完全冇諗過一間咁細嘅餐廳d 食物可以serve 得咁有水準, serve 我地嘅人雖然係中年婦女, 但態度勁好……..靚仔果然冇介紹錯喎 ^0^

食完飯去左睇戲, 一入戲院, 發現自己好多戲好多想睇呀, 無論係上左畫未上畫的…..最終揀左 『連環不幸事件』, 最後尾o個段好感動, 可能做人係要抱住咁嘅心態日子先會過得開心……..
去左飲酒, 入左間唔抵飲的, 終於飲到black label 喇, 好開心,
不過, 因為間bar 唔抵, 下次唔去
靚仔知道我placement d 嘢, 同我講左一大番「賺蝕」道理, 其實我知道以我咁性格去面對人係會令自己好辛苦,
不過,就係俾你講中, 唔服輸係我弱點, 人地用下激脹法就會達到佢地目的; 而我又係o個d任性衝動型, 死就死, 就係唔會冷靜唔會屈服, 爆左先算
講真, 你講嘅嘢都有人曾經同我講過, 不過係我唔聽….
因為係心目中令我會聽心脫誠服去聽佢說話嘅人唔多, 你係其中一個, 而cherie 都係我朋友圈子中我會聽佢講嘅一個
今次你教我嘅方法, 我真係會好好諗諗, 試下去實踐……(leader 叫到嘛 ^0^)
anyway, 多謝你嘅lecture

今晚放縱程度係達80, 離開貴bar 之後再去買……
我唔太like 紅酒o個酸味, 始終都係black label 好d
聽左朋友嘅感情事, 我好欣賞你為佢咁多嘢, 好似你每做一件事, 都係佢嘅存在而賦予意義……
你做咁多嘢, 如果係我我一早已經好感動囉; 雖然大家同一星座, 但我都好唔明白佢點解會咁……
作為你嘅朋友, 我做唔到d 乜去支持你……. 記得隻 “一定duck”, 佢會with u always !!!!
估唔到今日係天光先番到屋企, 就好似o個時落夜青咁, 人地起身晨運我就先番屋企…..

琴晚真係好開心, 雖然唔知音人, 但絕對係傾到計, 期待下次仲有機會

0 Comments:

Post a Comment

<< Home