Thursday, March 24, 2005

新生活

今日番左學校見Catherine,
見佢之前,個心好亂, 諗下點組織我要講嘅嘢, 有一刻情緒又差d 忍唔到

佢真係一個好好嘅老師, 去到見佢, 比起見vivine , 感覺舒服得多
講左自己呢幾年大概嘅問題俾佢知,
最近嘅事都有同佢講……….好鍾意catherine 溫柔嘅聲線, 成個過程唔似counseling, 似朋友傾計 ,
佢同我定立左 <<七日假期不死計劃>>, 希望我會堅持到, 仲要靠cherie support
我希望番學再見catherine 時會冇進步都at least 唔會退步 ….

見完佢之後好左好多, 好似有d hope
去左拉爸做paper, 唔知咩原因, 落唔到筆, 可能唔平靜…..亦都可能係琴晚d 酒氣未過晒………

再重遇之時...我們是手牽手
同時...我們也背對著背
向著各自的方向走
維繫著我們的是我們的手?還是一條把我們都套得緊的繩?
我們是在拉扯?
我們是各自看著自己的世界?
我們是在勉強?
我們還有沒有擁抱的力氣?
我們是否同行,是否扶持?`
我們----還可以叫我們嗎?
你滿足於現況, 我卻不安
我想走, 因糾纏太久, 孤獨太久,
再也找不到相愛的理由, 是因為我們再不相愛?是我們不懂得愛? 是我們只愛自己????

0 Comments:

Post a Comment

<< Home