Tuesday, March 29, 2005

感激日

今日一早食左早餐之後又番bu 做功課, o係李作權做, 天然光線加自然風, 真係好舒服, o個一刻幻想自己身處一個大草原, o係柔和嘅陽光下睇書, 真係好正!!!

做做下發現自己focus 擺錯左, 真係心急死我, 時間無多喇……一點就衝去拉爸再搵書……
離開BU時俾我見到一樣好核突嘅事…..我見到兩隻 “甲柺”在交配
交配唔係核突重點, 最令核突嘅係兩隻 “甲柺”, 生平最憎青蛙類嘅物體, 真係見到都打冷震…….
因為時間關係, 幸得你收留…….呢幾日我都好體會到你對我嘅support, 多謝你


約左andy, 我知道你係特登o係placement前約我, 知道你有留意我嘅事, 知道你關心我……… 所以即使paper有幾多未做都一定出o黎, 因為我知道大家已經唔同以前咁flexible , 尤其是你轉工之後………
今日見到你, 你又瘦左, 又冇精神, 係我識你以o黎最殘, 加埋副深色粗框眼鏡,, 仲顯得你更殘….你要快d 適應喇……. 雖然同你一齊都係你帶我去唔同地方飲飲食食or 玩, 不過真係好開心….
我知道你真係唔like 呢份工, 不過, 要儲錢實現自己理想又要先辛苦下
你要加油, 唔好忘記你promise 過我兩樣嘢,…………short term 就係你同我去有骨氣, long term 就係你間甜品店, 我要食你整嘅, 又係全店第一杯嘅朱古力慕士, 要比上次你整俾我食o個杯要pro 好多………… 為左要滿足我, 你要努力呀
仲有, 期待下次你同我去郊外玩


因為身體嘅問題, 今日一整日都好攰……..但心情上好開心
番屋企時真係好攰好攰, 差D唔記得落車
今day 是愉快的一day

0 Comments:

Post a Comment

<< Home