Tuesday, April 19, 2005

To sonie

睇到sonie 日記~~~有d 嘢想同sonie講

雖然我地真係唔係好似之前咁成日都傾計, 但其實我知道你好關心我, 係o黎自我嘅直覺…….有時見到你對眼, 我就feel到其實你係想同我傾計, 同我談談近況….. 好多時候, 我都係特登逃避……係唔想用自己嘅唔開心去換取大家嘅關心……我察覺到.呢種人際本錢其實好低賤…..我唔想自己係一個咁嘅人

sonie 你係我心目中地位一直冇變……. 你雖然唔多出聲, 但你仍然係好關心我, 比起o個d 只係識用口講嘅人你好好多……o個d人令我好失望, 時時話可以同人分憂, 但其實就要求人地將d attention 放o係佢身上……我唔見得呢d人係識得真正關心人, 佢最關心嘅係自己……我開始唔鍾意佢, 對佢好失望

借題發揮tim >.<

講番今日
知道我做case 時你有為我喊, 我好感動……. 有d人喊, 係因為見到我, 諗番/睇到自己…………..而你係真正同我嘅feeling 同在, 去感受我所面對的…..
今日個therapy , 出於半自願嘅情況下出左去做………其實都唔係好投入到
不過, 硬係唔知自己會咁快就喊同埋喊得咁勁……我講左一d 好想講嘅嘢, 好困擾自己嘅諗法, 雖然喊得好勁, 但其實我唔係太upset……有好多嘢跟左我好耐, 都已經習慣左佢地嘅存在, 不過係我呢個喊包太易喊, 所以俾人睇到好似好中咁……其實我覺得個therapy 唔係太成功

希望我表現出嘅情緒對你嘅影響唔會好大….
你唔洗太擔心我, 我已經同自己講我要be strong, 自己企番起身
我唔可以再用自己嘅唔開心去換取人地關心……
我會先好好愛自己
“自己都不愛 怎麼相愛 怎麼可給愛人好處”------ 我會好好記住

在找到下一位愛人之前
我會成為自己嘅愛人…….

一定有機會一齊再傾計
looking forward!!!!
見你呢輪消瘦左, 你要好好注意身體, placement 係冇病嘅權利!!! Take care

2 Comments:

At 9:02 PM, Anonymous Anonymous said...

死喇,你咁講,攪到我唔知點算好添。或者你講緊我卦,我有時都會聽聽下人地講野,變左講自己野 ~''~
上次海旁都係咁,對唔住呀 ><

 
At 11:24 PM, Anonymous Anonymous said...

包包
你可以accept自己是一個軟弱的人嗎?
為什麼鍾屍韻一定要強?
你越是要強,越要穿上盔甲便越會陷入令自己要弱的局面......

我知道的不多,不過看見你一直痛苦我也很心痛
請原諒我多事...
水泥人

 

Post a Comment

<< Home