Thursday, April 14, 2005

初現曙光

第二日番去,今日有個就o黎調centre 嘅同事番左o

佢勁好, 俾唔同嘅嘢俾我地睇

睇左個叫R & R therapy approach ….不過好大本, 睇唔晒

好似幾thorough 咁喎, 係咪真係啱young offenders ??

下晝就好唔同喇

我地煩左個我地認為比較好人嘅worker, 攞左唔少料o黎睇

最重要嘅係睇左以前placement student 同埋d staff 做嘅group file

交上社署嘅真係好簡單喎……簡單都我同tommy 都一致認為必肥之作

我地都係要交兩個version 嘅嘢o架喇….

下個星期有得sit , 又有得sit , 又有得去probation office orientation

一定比呢兩日充實

要快d ko law , 然後仲有learning contract , 仲有o report

加油!!!


我唔想再嘔


0 Comments:

Post a Comment

<< Home