Monday, April 18, 2005

學習.. 表演…..不合理

今日番左社署…….原來唔expect 我地出現,
發現自己真係太天真, 學到人地reject 你嘅手法……….明白到active listening 好重要…..唔係對住client o個種, 係對住成人o個種
tommy , 睇o黎我地以後日子都應該幾多嘢要好小心

未見過client, 未開組, 未寫proposal , 但開始感覺到實習帶o黎嘅壓力,
o黎自機構嘅文化, o黎自一d 人事………..有d frustrated , 好彩我個partner 係一個比較positive 嘅人, 某程度上幫我舒緩到我極易鑽牛角尖的性格
同學們, 出到我o個field 其實都唔係咁值得去羨慕,

番左學校上gestalt , 做demonstration , 但冇人做live case, 最後我出左去做………..其實我唔係太想disclose 自己, 不過…………..
都係catherine 了解我….
對於完成後的掌聲, 其實我好唔鍾意……..請不要為我鼓掌, 我唔係表演

去左交hall application , 真係好嬲
點解會有個咁唔fair 嘅policy ???
我覺得即使唔俾我apply , 但為左我認為啱嘅事, 我一定會表達, 因為我真係搵唔到合理嘅地方….

放左學陪cherie 去左買嘢俾佢男友仔, 佢身體好番d真係好
今朝見到cherie 一面倦容, 真係好擔心………..不過一個電話之後佢又開心晒, 我都開心晒…….
見到好朋友開心, 原來自己都可能一樣咁開心, 真好

放左學飛番屋企, 因為爸番o黎有d 嘢要攪……
今晚做唔到law paper, 因為太多word doc 要攪
死喇死喇

0 Comments:

Post a Comment

<< Home