Sunday, April 17, 2005

真正的我

感謝我兩位親愛的朋友
一個親愛的你, 得知我的事, 便義不容辭地提出陪伴我,
那一刻我的確需要有個人在旁, 謝謝你對我的敏感
另一個親愛的你肩負照顧我回家的責任, 昨夜的我的確是個非常大的負擔

昨夜, 半支red label 猶如水般喝下, 喝得爛醉
我只記得我尚清醒時發生的事, 只記得自己很辛苦, 亦給親愛的朋友駡了.. ?><
喝醉後的一切, 靠朋友轉述…….原來自己曾經做過那些事,
今天朋友致電問候時才知道------ 我說了很多話, 一些我不曾對別人說的想法
語氣也跟平時不一樣, 看到朋友的日記, 她用滴汗來形容
朋友說: 醉了的我是個小孩子,
我想那就是弗洛依德的unconscious 吧!!!!
希望;那些話只有一個人聽到….
因我不想失去….

1 Comments:

At 10:32 AM, Anonymous Anonymous said...

包包:
見到你咁大壓力,真係替你感到好辛苦...
情緒好多時好難控制,而且仲會影響自己做野的速度添,真係好麻煩...
不過,有時我覺得你對自己要求太高,令你自己好大壓力。雖然有要求係好,可以令自己更進一步,但係亦都要先顧自己的身體。
你經常夜睡,身體唔好,情緒都會難d控制架...
我知道你好忙,好想做好多野。但係咁樣下去,身體虛左,你d效率都會下降嘛...
我好喜歡helen(我supervisor)一句話:
「想做到每事最好係好的,但係都要看看自己的時間容許不容許。」
我讀關於MI的書,佢話完美主義係好容易引起抑鬱症的。
我建議你給多d時間自己休息,同埋做得好時多點讚賞自己,想多一點自己做得好的一面吧~
你要自己先學懂放鬆,你的clients才會懂得放鬆。
雖然你講過唔需要留言,但係我好想講講我的感受,希望你唔好介意... >.<
另外,我好開心policy同你一組,我學到了好野,開多會都係值得的!我好滿意今次的presentation,好榮幸可以同你一組~ ^o^

 

Post a Comment

<< Home