Wednesday, April 20, 2005

澄清

一個勞騷, 竟然令咁多同學誤會
估唔到大家相繼同我講左咁多嘢…..
我就係咁直, 有時個一刻諗到乜就寫乜, 冇諗過大家睇左之後嘅feeling 同反應
其實我講呢番說話真係只係個人感覺, 發發勞騷,
我絕對唔係想藉此去指責大家, 要大家好關心我
其實真係冇必要向我道歉, 因為你地唔係為左我而生存, 你地並沒有同我分憂嘅責任……….
有時日子過得唔開心, 好多時候可能都係自己選擇…..真正要為自己唔開心負責嘅人其實係我自己
我上堂時我都講過, 我唔愛自己, 但就好demand人地去關心自己, 其實我好自私…………我再問問自己, 我又何曾主動去關心你地呢??
所以冇必要向我道歉

我所講o個個人的確存在o係我生活圈子, 對佢嘅感覺咁負面, 係因為我覺得佢利用所謂對我嘅關心, 不斷侵佔我嘅空間,…..我同d咩朋友熟d 佢都會干涉,
但平日又唔會有特別有兩句咁, 只係顧自己,……….唔識得or even 唔關心我係大家嘅自由, 冇對與錯之分……..
但呢個人,口裡面就掛住關心我嘅藉口, 但violate 到我生活..呢樣係令我最嬲的


其實呢個人係邊個唔係最重要啦
因為我講過我會自己愛自己
我唔會再各別人索求d 乜
I will be strong
大家唔洗再擔心!!!!!




嘔完未
我就o黎嘔死 !!!!
會唔會我係第一個嘔死嘅人?
希望快d 可以住hall

掛念一個人!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home