Monday, April 25, 2005

Dysfunction

呢幾日心情又好激動又麻木, 開始覺得身邊嘅事都變得不可愛

或者我係一個急性子, d 嘢我想儘快處理, 快來快去, 唔洗諗咁多

琴日朝原本約左catherine , 但我冇去到, o黎自己真係好攰, o黎唔想見人, 包括我敬重嘅老師….

打左電話俾catherine, 又喊到收唔到聲…… 係一d 好憤怒加無奈嘅眼淚, 我唔知道自己點解會咁

我好容易喊, 但其實我唔想自己喊, 喊係需要好多energy , 喊其實好辛苦, 開始發展到好容易就喊, 但喊完情緒都係o係度…… 對自己, 都開始麻木

catherine 傾左好一陣, 佢教我即係記低, 到我再一次寫出自己感受時, 我先發現我原來已經好耐冇做呢類心靈功課………. 寫左之後部份情緒得到舒緩, 不過, 始終有d 嘢唔可以靠我單方面去處理….

我承認o係呢d 位我唔夠成熟, 我唔可以好理性好冷靜, d 人會認為time can cure , 但我一定唔係 to me :time can kill

我知道我要為別人諗, 但同時我都好需要別人為我諗下

我唔能夠一直只從一d 唔係自己嘅諗嘢模式去出發, 我都好想照顧一下自己

我要求嘅只係一d 好小嘅配合, 點解身邊嘅人都要將個責任同矛頭指向我???

我都有受傷……… 我都好期望可以做到自己受傷時能夠為別人療傷, 但我唔係大長今, 我真係冇呢種能力

日子越來越忙, 心靈就會越來越空虛,

繁忙, 似是有意義; 其實都可以忙得好冇意義

每一日都要為功課同實習而折騰, d可以成為我嘅動力, 同時亦有可能令我越加挫敗………… 我希望自己唔會越來越走近墳墓

我需要自我定位, 然後搵出我嘅方式, 我嘅方向

我唔想自己再咁低落, 我想自己可以function 得好d

或者我要學習冷寞

我唔想俾人睇死

1 Comments:

At 9:19 PM, Blogger VictorLeung2016 said...

你要努力
我都會默默的支持你

 

Post a Comment

<< Home