Thursday, April 28, 2005

性小組之後

我的性小組, 最終都係胎死腹中

emily 其實好支持我去開

不過, 我地唔可以唔理上頭……始終佢係我地第一個客仔
要做 EQ 組, 我自己都冇EQ,點教人???

要做大路嘢, 但又要以唔大路嘅手法去做, 煩死我喇, 諗到頭到爆, 有冇高人過兩招???

對於我呢個冇乜創意嘅人o黎講, 都真係幾困難

今日individual supervision 時同emily 講左好多自己嘅想法同困惑

原來emily 真係幾like theory , 不過其實都唔係咁差, 我又幾鍾意, fruitful , emily 傾左幾耐……都學到好多嘢, 又同佢講左好多問題….

夜晚去左sowk inaug, 本來唔諗住去, 因為未做功課

最後因為個家長組而去左,(雖然最後冇傾), 今晚可以見到親愛嘅肥妹 , 仲有下莊

同佢地白白痴痴咁又笑又叫, relax, 係一個星期裡面最開心愉快嘅moment

下莊要努力呀, 第一屆做左唔冠嘢, 有好多嘢要靠大家去努力o

考完試要極快進入狀態…..加油

雖然placement開始起步,D 嘢要衝住去,已經開始FEEL 到壓力, 不過今日真係幾開心

我越來越喜歡見到同學 & 朋友, 你地係我精神支柱

打完日記

要去死番份功課

包包加油



點解一到PLACEMENT , 所有PAPER 考試都變得唔重要???

我完全冇心去理會

HEA PAPER, 冇恐懼感的考試

心裡面就只有開組同開組

PROMOTION , PROPOSAL , SESSION PLAN, O REPORT

PAPER 的位置在哪裡?

今個SEM GPA 凍過水



0 Comments:

Post a Comment

<< Home