Monday, May 02, 2005

長毛的話

一個 風骨 便 赴不


長毛講嘅說話
令我諗通左

我其實係一個自私, 自大, 缺乏恆心, 冇耐性, 易放棄, 唔識得體諒人地, 唔識圓融處世, 臭脾氣, 懶惰, 怨天尤人, 不反省自己,固執倔強.............. 卑微渺小到極點嘅人 -------我表裡極不一

我相信每個人都會有佢嘅價值, 但自己又好似好inconsistent, 因我都仲未搵到自己價值

WHAT A HOLY SHIT I AM !!!

1 Comments:

At 2:02 AM, Anonymous Anonymous said...

聽你咁講,我覺得很心痛。
如果我係你,我會好唔開心。
因為我俾我自己咁鬧法,真係好hurt。
見到塊鏡,都唔多想望多一眼,真係好辛苦。

有沒有想過去擁抱下自己
去慰問下"佢"有什麼事令你inconsistent
或者探究下"佢"想係在有限的生命,能夠做什麼她喜歡的事情。

同埋呢
我唔覺得你完全係:-

一個自私, 自大, 缺乏恆心, 冇耐性, 易放棄, 唔識得體諒人地, 唔識圓融處世, 臭脾氣, 懶惰, 怨天尤人, 不反省自己,固執倔強.............. 卑微渺小到極點嘅人 -------我表裡極不一

例如:
不反省自己-其實supervisor話你都好reflective。咁比我好得多啦。

不過,你可以咁樣問自己
幾時我會......?

好過你問
點解我會....?

可能咁樣你唔會咁辛苦呢:P

P.S 似乎你講個d缺點係講緊我喎。
見到你寫的野,我覺得你係度鬧我咁...
唔制呀....

 

Post a Comment

<< Home