Wednesday, June 15, 2005

Mid E

其實上個星期已經同老細mid-e 左
老細對我地feedback 都係唔錯
不過個人認為,老細知道我地嘅唔多,因為唔係成日係centre度
個人就比較著重阿sa 同我comment,so far 佢係我心目中一個authority

今日supervision ,同emily mid-e
overall comment 都not bad………真係心都定晒
佢同我講我可以有多d信心
可能我唔係o個d 叫自己有信心就有信心o個d人,我真係要睇番自己performance 有進步先會有信心….
第二節明天就開始,都仲係驚,可能擺脫唔到第一節嘅嘢
明天只係求有進步……….. 我就會開心到飛上天花板
要刻服緊張大師性格呀包包

0 Comments:

Post a Comment

<< Home