Wednesday, June 01, 2005

連環不幸事件

我會記住今日,因為真係好黑仔
因為黑仔,今日個blog 都用黑色,應下景

事件一
一朝早就瀉左好多次
好彩得清潔阿姐贈我喇叭牌

事件二

諗住洗個頭就番社署
點知….開房條key 就sin 左落個洗手盆入裡,毫無障礙直通到底,由廁所通去房度門又lock 左,toiletmate 又唔o係房,咁我就被困o係個空間只得幾十呎嘅shared toilet度
o係個toilet 度嗌一定唔會有人聽到
望出窗,15樓------ 下面仲係個地盆, 唉
o個一刻終於知道咩叫呼天不應,我個心係度諗: 我會唔會死o係呢度??
下晝仲好似要見仔,我一定要番去,一定要離開個恐怖嘅toilet
我就索性自己去扭個洗手盆水管------十萬個dirty …d 水係黑色o架
最終我犧牲左我條洗面毛巾
扭開d 接口位,,但個兜都攞唔到出o黎
攪左我成個鐘

心諗: 死就死,爛就爛啦,大不了咪賠錢
最終用暴力解決….. 攞左個兜出o黎
仲攞得番條key ……即刻安落晒
見到條key 就`好似見到一個失散左好耐嘅親人
差d 就喊出o黎
心諗,我唔洗死o係廁所
睇o黎,problem-solving skill 係迫出o黎o架

逃出生天,諗住相安無事,….點知..


事件三
正當我清理好因整水喉而產生嘅廢物,攞出去大垃圾筒掉時
平時唔會閂得實嘅房門就閂左
我身上係無匙卡
真係有心玩我
又要落去搵security 開門
要經過幾個麻醉程序之餘仲要盛惠 20大元…
真係O 晒嘴
番到去社署…原來我今日冇約仔…..

今日係一個好好值得紀念嘅日子
各位,請祝我好運

5 Comments:

At 11:42 PM, Blogger simpson said...

WA, 真係好大杯檸樂wor。
不過學人地dee老人家話事解: dee黑氣走得晒,dee好事先會陸續黎ma。
我都信你dee黑野好快成過去,好運會日日來。

仲有呀~~~小心身體~~~呀
在土瓜灣為你祝福啦

 
At 12:07 AM, Anonymous Anonymous said...

bread.....好慘呀..€!!!!!!

值得記念~!
mandy

 
At 12:27 AM, Anonymous Anonymous said...

嘩.........
reli黑到呢...
不過黑晒就唔會再黑呀啦
小心身屎呀
all得太多會虛脫呀
飲返多d水la
>3<

 
At 11:05 AM, Blogger VictorLeung2016 said...

你無事經已是不幸中之大幸了
不然我會很擔心的

 
At 9:05 AM, Anonymous Anonymous said...

包包~
  知道你好多事都唔順利...依家冇事喇嘛?仲有冇唔舒服?要小心身體哦~亦都祝你工作上一切都如期順利地進行~越倏越好~:)

spag

 

Post a Comment

<< Home