Saturday, May 28, 2005

新開始@hall life

26號上畫就搬左入hall
估唔到自己嘅效率真係可以咁快
搬晒d嘢入o黎之後仲要放好晒位置
當然,所有日用品都冇,settle 好之後就番社署
plan 左見兩個仔,但最後只見到兩個
收工之後仲要去左做個師奶,去左惠康買廁紙、洗頭水同沖涼液,由觀塘捧番bu
hall life 嘅一day ,已經發,生左好多低能嘢
首先係買廁紙睇到價錢冇仔細留意牌子,最後買貴左成10蚊,好蝕呀
又貪平買左支防蚊沐浴露,點知沖完涼`之後勁就蚊膏味,咁大個人都係第一次沖完涼係臭囉…..超唔開心,又唔想掉左支嘢咁浪費….睇o黎沖有排臭囉….嗚嗚
夜晚瞓覺時又唔知發咩瘟將個枕頭上下調轉左瞓,攪到成晚都瞓得勁差
仲要到天光先發現……..真係十萬個白痴
因為roommate 要6月初先move入o黎,toile mate又搬走左,成層又唔多人住summer,我而一番hall 就好似獨居老人咁,咩都一條人…
有d lonely 但又好似幾enjoy 一個人嘅生活
環境好靜,連個人都平靜d…..都幾好
今日cherie 就做左我第一個訪客
我諗我會花多d 心機去decorate 一下我間房,等朋友仔上o黎會覺得好fresh 好舒服咁….. 哈
期待大家到訪啊!!!

1 Comments:

At 2:06 AM, Blogger VictorLeung2016 said...

我都有份搬架喎 ...

 

Post a Comment

<< Home