Monday, May 16, 2005

先甜後苦

原本今日係幾開心嘅一day
日頭番左學校做o report,做得都算得心應手
夜晚去左買入hall d嘢,都買到自己想買嘅嘢,好開心

點知晚上同媽鬧交
我真係好唔想同佢鬧交
只不過,佢講說話歪曲事實之餘仲要踐踏人地,我覺得好hurt
好耐都冇試過用d 咁強硬嘅語氣同佢講嘢
我唔係期望佢會從我角度去感受,因為佢從來都唔覺得自己需要咁做

同佢鬧我好唔開心,我又好激動,好exhausted,走左出去
一條人一路行一路喊,俾街d人望住晒,覺得好shameful
兩點幾再番到屋企,好攰但都係瞓唔著,原本plan 左要做嘅嘢又做唔到,好唔開心
好想快d搬入hall,我唔係想離棄我家人
但係我好需要一間平靜嘅空間,唔好俾咁多刺激我,等我可以好好面對我嘅實習

1 Comments:

At 10:46 AM, Anonymous Anonymous said...

個日同同學傾開,
一d都發覺原來入左hall之後同家人關係好似反而好左,
我個人覺得有時hall會provide 一個 "緩衝" 俾我,
冷靜一下再面對,
我都相信你唔會逃避的

大CAR

 

Post a Comment

<< Home