Tuesday, May 10, 2005

請了假仍實習

今日考左第一科…….

其實都估到會出得咁出, catherine 真係好, 知道我地出field 辛苦多嘢做

出得闊d俾我地, 等我地唔洗死得咁慘

之後同同學去左食lunch , 講人真係講極都咁開心…….\

之後又番左社署諗住今日出到promotion……. 點知 =_=

明天又番過去, 明明呢個week 係請左假, 點知仲要番得多過平時, 好似出左block mode , 不過都好, 反正自己冇心機溫書, d 番去會似番工咁, 都好似幾好……….

今日番到去,老細都係o係大坑東……. Send d 嘢俾佢就一直等

一路等就覺得自己好浪費時間, 攞番R &R o黎睇….. 呢樣嘢連拉爸都冇….

即係一定要ocentre …….

睇左部份, 希望對了解個setting 有用

一路睇又好自然諗到自己個組, 都仲係冇信心, 唔知可以點帶

完左exam ,要快快做埋o reportproposal

我真係唔知道可以點….. 呢班年青人真係攪,到我個頭就爆

實習真係為我帶o黎好多anxiety , 唔覺唔覺入滲我生活

成日都諗住, 成日都擔心….. 身體又跟住出問題, 真係好乞人憎, 完全唔under 自己control , 最令我唔開心嘅係一d 好基本人人都會做人人都做到嘅嘢, 我竟然係做唔到……. Handicapped , 真係好忟……人地又幫唔到總之就係無助

你就好喇, 考完試同同學去東坪洲, 我都好想去郊外relax , 去想呼吸大自然生氣, 好想搵日唔望電腦, 望藍天白雲, 望花花草草

可惜…………..我不在你郊遊之列………我嘅位置-----可見

有失望有唔開心, 但我可以點,

我只可以對住電腦wallpaper o個片藍天

1 Comments:

At 11:39 PM, Blogger VictorLeung2016 said...

喂喂
我地都可以一齊去郊外架喎
只要你想,我都會去
應承你啦
無下次囉

比比

 

Post a Comment

<< Home