Sunday, May 15, 2005

Stormy

今日知道個組有已經有十幾個仔…..唔洗再recruit
真正要開始個組喇, 由pre-group開始…….
此時此刻, 身份真係一個實習社工, 我要以社工身份去做
真係擔心, 因為好多嘢都未clarify 到, 亦對自己同埋對自己諗嘅嘢好冇信心
壓力又大左….. 只係知道好混亂, 混亂到個腦好似停左咁

開始掌握唔到自己, 掌握唔到生活
無論係學習上, 生活上, 都覺得自己一塌糊塗
好冇方向好冇動機, 亦都好易被情緒影響
自己亦因為自己咁易depressed 而又更加唔開心, 更加唔穩定
我不斷向身邊嘅人seek help , 令我更加察覺到自己冇用
多謝cherie appreciate 我seek help, 但其實我越來越覺得seek help 為人增加好多麻煩, 尤其是對住我呢個咁唔識正面嘅人, 被我seek help 嘅人一定會feel 到好demanding,
我好想好想自己可以面對, 可以處理自己, 尤其是係emotion, 我真係唔想麻煩到人, 唔想自己咁冇用
我諗左好多方法, 但每次emotion 一到, 好似所有方法都唔係方法
我有前進, 但同時都有後退
有時真係唔知自己係個咩人, 唔知自己想要乜, 唔知自己需要咩
我連自己都唔可以處理, 唔可以好好掌握自己, 我何來能力去同人地fight for 尊嚴………….,可能我根本冇資格做social worker


記得見vivine 時佢同我講過, 係self-image問題
開始覺得佢講得啱

我self image 係乜, 應該點建立
呢段時間好痛苦, 我想正正常常去面對, 但又做唔到
究竟點呀!!!


我真係就o黎癲喇…好辛苦
點解我會咁o架!!!


你講得啱........... 係我自己造成
被嫌疑都係應該, 我deserve 有咁嘅後果

2 Comments:

At 2:18 AM, Anonymous Anonymous said...

BE STRONG, Bread ^^!!!

 
At 2:56 AM, Anonymous Anonymous said...

唔...放鬆d...我都試過...但係越比壓力自己..反而仲難做得好...

加油^^support u always!

 

Post a Comment

<< Home