Wednesday, May 11, 2005

Baby 雀經歷死亡

今日baby 雀差d 就上黃泉路, 因為細細妹餵佢飲好多水, 仲整到baby 雀成身濕, 妹仲以為冇嘢, baby 雀差d 就凍死

好彩媽醒目發覺有唔妥

媽抱住baby 雀時, 已經見到佢濕晒, 仲要反眼不停咁震, 一副垂死嘅樣

我即刻就攞左個風筒幫佢吹身, 開初佢都冇乜反應, 我仲以為佢死左

點知吹下吹下d 毛開始乾, 佢又郁多左…. 但都怕佢會捱唔到今晚

跟住圍左個毛巾窩俾佢瞓…….. 夜晚嘅時候仲聽到佢係度吱吱咁叫

出去睇佢時,佢仲張大個口要食嘢….

其實我好怕近距離接觸佢, 不過, 為左唔想佢死. 我就唯有用牙簽餵d幾粒飯俾佢

佢食左唔少, 又好似好有力咁……睇到佢咁生猛, 我個心都安落晒

生命就係咁奇妙

在死亡的邊緣, 絕望之際

奇蹟就會因少少嘅堅持而發生

希望baby 雀在死亡過後, 生得更精彩

1 Comments:

At 10:57 AM, Blogger VictorLeung2016 said...

好想睇下佢

 

Post a Comment

<< Home