Friday, May 13, 2005

火滅了

考完group , 有大半題都唔識答,好早就做完坐左o係度,都foresee 得到自己做得好差
唔識做其實有d 唔開心,不過諗下諗下,自己擺咁少effort ,又可以要求自己做得幾好呢….

明天嘅law, 應該都會係重覆今日嘅group
火, 真係熄左 ????/
誰人為我加柴???

夜晚約左wasabi….
佢捉住我隻手pray
o個一刻好感動, 流淚了
感動唔係因為感覺到聖靈
而係做左咁多年朋友, 第一次佢捉住我隻手時感覺到好warm , 佢講嘅說話令我諗起好多過去嘅事, 同佢之間唔開心嘅已經過左, 但到今日我地仍然係好support 大家嘅好朋友
過去同佢兩條人可以o係條街度高聲唱張立基嘅electric girl , 可以扮女傭講講菲律賓話, 可以扮草猛跳舞, 可以扮白韻琴叫人離婚……一齊帶住肥女妹踏單車入大尾督, 然後一齊雙腿痛左兩日冇得郁….一切一切都係好開心嘅回憶

到左今日我地兩個都唔同左,
以前我照顧佢, 而家佢照顧我
佢成熟左, 喜樂左
而我就(according to wasabi)比以前沉默左, 冇以前咁癲狂
佢今日有宗教作為寄託, 又可以搵到一個俾到protective 感覺嘅男朋友, 我好替佢開心, 縱然我知道佢仲有好多嘢好擔心要去面對, 而我又幫唔到佢, 但我真係祝福佢會有人日可以以佢嘅生命去影響其他人嘅生命, 生活過得開心就好

而我, 可能冇宗教信仰, 成日都似好空虛咁
不過, 我唔會因為怕空虛怕軟弱而去番教會, 去信仰
始終, 我離開得宗教, 我唔會咁易再入番去
況且, 我係一個短視嘅人, 睇到個社會現實係咁, 好難去抽離自己去體會非常遙遠嘅大愛
我嘅路我要自己走, 縱然中間不斷跌低, 跌到損手爛腳
但我都會相信自己眼所見, 耳所聽, 心裡所感受的
如果天堂嘅位置只會根據一個人嘅身份而給予, 而唔係論一個人一生嘅功過…… 咁天堂可能唔係reserve 俾我
我呢d 魔鬼都係要落地獄



原來我缺乏安全感,
原來我也缺乏自我定位
請容許我做一下子需要被保護的動物

0 Comments:

Post a Comment

<< Home