Friday, June 03, 2005

雜記

最近唔多想講工作上嘅嘢
可能唔係太開心…..所以唔想講
實習以o黎,開始發現,有時少出d 聲個人會開心d ….最少唔會俾到機會唔開心

收左工,開始落雨
留到hall 時,行雷又閃電
係入左hall 之後第一次見….一向自己都唔怕行雷閃電,但今晚就突然會好驚
可能係怕孤獨,o係行雷閃電嘅晚上,感覺更加強烈

有時好想有emotional support, roommate 經常都唔o係房,同學仔都各自面對唔同的壓力時,真係唔知可以點
有一晚走左去gym room 做gym,效果係真係幾好,release 左部份stress,雖然自己個問題仲係度…….總好過冇

睇到某朋友日記
佢話佢缺乏安全感,我再問問自己,原來我都冇
我問自己點解自己會冇安全感….. 我會覺得係因為自己冇自信
出左實習,自信心更加低
係因為越來越發覺自己冇能力
冇能力,唔單止係工作,我連工作以外嘅事都冇辦法好掌握,甚至越整越衰
以前係失平衡;而家係兩`方面都無能
一直都覺得,工作表現好嘅人當然勁,但可以將工作同自己生活一樣安排得好嘅人更加令我敬佩
我而家兩邊都做得唔好….. 好失敗

1 Comments:

At 3:03 PM, Blogger 肥妹 said...

包包:
好掛住你!你要加油!!問你一條問題,為何有些人會覺得這個世界很美而有些人覺得這世界不美?...^^答案是覺得世界不美的人因經常垂下頭只會望到灰灰沉沉石屎地,沒有一點生氣,所以他覺得世界不美;而覺得世界很美的人因喜歡抬頭望著那藍藍天空,雖然有時下雨,但偶然見到彩虹,因為天空變化無窮,他就覺得世界很美。
問了個好無厘頭問題,anyway,我同0靚仔永遠支持你!!
肥妹^^

 

Post a Comment

<< Home