Sunday, July 03, 2005

閉關一星期

呢幾日,唔知點解個人發左癲咁買左好幾本書,3-4本personal growth 嘅書
心大心細咁最終都係買埋…….「The Five People you meet in heaven」-----英文版的
英文屎就真係英文屎…….唔知點解,好似唔係好睇得明咁…..
受到果林d 文學修養所感染
最近愛上逛樓上書店揀一d 自己好想睇嘅書,雖然以前都有同cherie 逛,不過都係為左開組,始終有d 唔同
買左好幾本正書,但可惜呢個星期好多好多嘢做,要忍住唔睇
算啦,鬼叫自己做嘢慢
休息左成個星期,個人精神好左好多,感謝身邊每一位,真係好多謝你地

積落左d 債要好努力償還
個人平靜左,我諗做嘢都會有效率d
呢個星期真係要閉關還債
同大家暫別一星期,掛住我就…都係唔好打俾我,留個愛心留言啦

家陣充滿愛,可以努力前進了

特別鳴謝::
親愛的jenny 記得我愛木子美同埋性,買本佢嘅書俾我,真係好多謝 & 感動
好開心,又多本正書喇….哈哈哈

2 Comments:

At 11:42 PM, Anonymous Anonymous said...

見到你積極,又開始「還債」,心裏都沒有那麼擔心。雖然你都可能未回復以前的大勇狀態...不過呢個係可以慢慢黎既~

唔知你收到郵差叔叔由遠處的馬鞍山寄往九龍塘既祝福未呢?無論如何,加油呀,你得架~

 
At 12:22 AM, Anonymous Anonymous said...

睇書係一件好事,但係...明顯唔關我事啦!我地睇的field都唔同-__-''

我今日終於忍唔住去返榆林,狠狠地買左本書。呵呵。

 

Post a Comment

<< Home