Saturday, June 18, 2005

紫滕action 日@領悟

今日番下夜
但因為紫藤今早有行動,所以一早就出左去
阿sam 師姐都有o黎,差D 就miss 左
雖然人唔多,但睇到佢地social action 嘅模式
睇到d 警察嘅態度,睇到d記者攻心計
不過都係睇到紫藤嘅女人係唔好蝦

今日都覺得自己唔係好夾到佢地,因為大耐冇參與佢地
好彩最後都可以好快夾得番,見到d 記者咁串,我都忍唔住講左兩句
哈哈,真係冇聲出
action 完左佢地番office 又做過,相比起實習真係………
佢地未來大計,希望我都可以有份參與
見到elaine 今日面對傳媒,俾著我都唔知會點處理
我都好想可以好似佢地咁tough !!!!

番field 同d 仔玩PS 2 ,賽車的
俾佢話我係醉酒駕駛…………=_=!!!
不過好想學車,駕駛嘅感覺好好
番到HALL 同盈盈傾番自己嘅琴日嘅唔開心…
我諗琴日會有D嚇親佢….
好多謝盈盈提點左我一句,客觀實際,唔係每個人都同我講過,佢同我講完之後都即刻叮一聲左
其實樣樣順利唔一定學到嘢,更多嘅困難自己得著會更大
或者我真係唔需要人地empathy 我,講d 實際d 嘅可能我反而會開心番
雖然我未真係可以好似partner 咁睇到咁豁達,同自己關係唔大咁
不過,我都知道有d 嘢係講互動
學習過程嘅本身已經係一種推動力,為左學習,要將自己眼界再放遠大一d,個心要細一d
social skill 我就真係比人差…….不過要做一個worker,social skill 以外仲有好多嘢自己都唔識,都要學
希望下次live supervision 阿sa o黎到可以從一個旁觀者角度睇到帶呢個小組,我問題出在邊,可以點做,有咩係再做都冇用…..令我更清楚自己,更清楚班細路,更清楚group dynamic 就好

1 Comments:

At 1:30 PM, Blogger simpson said...

包姐:
你要加油呀,明白你的困難,明白你的期望。可以說你是有潛力去成就自己,原自於一圈洪洪的烈火。但火能亮人,亦能傷人;要好好善用自己的火還是任由自己的火去傷害自己,是你的造化。作為一個社工,有say,要say我都認為是一個肯定;但可能在say之前,還有更高深的事我們要首先去認清。

 

Post a Comment

<< Home