Tuesday, June 21, 2005

補記-----父親節@走不下去的路

實習以o黎,覺得自己d時間都唔係自己,always 俾placement d 嘢occupy 晒
忙,對於我o黎講真係唔緊要
不過最重要係忙得開心…..
出左field 到而家,大部份嘅忙都唔係開心,唔開心,自然就推動唔到我繼續去
記得有個朋友講過,忙唔係令你忽略身邊關心自己嘅人或者自己關心嘅人藉口
其實我好認同…………不過當我身處o係一個忙到連自己都好似唔記得左嘅時間空間裡面,關心身邊嘅人有時都會幾吃力
唔係因為唔想見佢地,而係唔係佢地見到一個咁殘嘅自己,更加唔捨得要同佢地分別,要番令人疲憊嘅工作堆中

今年父親節,朝早同爸飲茶
原本因為太攰又太多嘢做,唔係好想番馬鞍山
不過最後都番左
見到爸媽見到兩個妹
我知道佢地見到我好開心
而我見到我嘅家人當然都好開心
佢地都話我殘左,不停咁叫我唔好咁大壓力、要食多d 嘢等…
朋友知道我番馬鞍山,又好想同我聚一聚
最終都係見左佢地……好開心,好relax
晚上媽又準備左好多嘢食俾我食,食到好飽,仲有我最愛嘅山竹
媽仲特登留左一樽我好鐘意食嘅糖俾我……頓時覺得自己好幸福
食飽左冇幾耐就走

錯的是我





0 Comments:

Post a Comment

<< Home