Saturday, July 23, 2005

感覺最後

做做下recording,突然有一種好強烈嘅感覺
就係好唔捨得,
每一份recording都有十幾版,英文、冇double line spacing嘅recordings, 每次都做到嘔血,多都係其次,重要係每一次都reflect 自己,面對自己嘅不足….. 次次都會做到喊,係真係喊
仲有一次,個group 就會完
睇番d recordings,我發現自己d 功課除左見證自己學習,仲有記錄左一d好重要嘅人,就係我d 仔
功課,其實又係小組嘅週記
縱然帶小組技巧上自己真係一pat 屎,會好唔開心
但當我透過recordings 去睇番d 仔,佢地真係令我好開心
成個group ,同佢地嘅關係係令我最rewarding
睇住有d 仔會改變,姑勿論係唔係因為我,都會好欣慰
有時覺得似佢地阿媽多過似一個worker
雖然成班死仔嘴gel gel ,成日俾佢串到一楝都冇
到左shall we talk,佢都會好肯share (真係一pat大大的屎,一啖少少的砂糖)
我都覺得自己個組本身的內容悶,自己又帶得唔好,俾著我坐o係度,都會悶死
但佢地都好俾面,我都好慶幸自己hurt 到佢地
未到最後一節,真係怕自己又會o係佢地面前喊
同事話,要學識抽離ummmmmm……………… 希望會做得到

0 Comments:

Post a Comment

<< Home