Friday, December 30, 2005

Mid-E , CD 之體驗

是日Mid-E ,因一早作最壞打算,所以心情平淡
知道左自己中段成績、知道左要改善嘅地方
最重要係,有一個空間去reflect 自己工作之餘,從過去工作當中再reflect CD approach ,得著好大

去到中段
回顧自己做左d 乜
打左兩個星期電話
2 隻case
1 個簡介會
4次唔consistent小組
當中不停改working approach 同working means
改了又做,做完又assess 過又再改
無間斷嘅assessment 同工作方向改變,令我更加明白呢班婦女嘅處境、佢地嘅擔憂同特性
作為婦女,要面對嘅事唔少
作為又貧窮又單親又係攞綜援嘅婦女,壓力係由外至內,再內化成為個人成長嘅壓力……………
睇書上堂會講deprived group 弱勢社群
但點弱勢,點deprived ,真係要接觸先會真正領悟到
整個工作過程,對於cd工作的期望同目標不斷改變,同自己原本expect 嘅距離越來越遙遠
開初抱住rita 式cd work ,行動爭取的期望
一直都對於呢班婦女了解多左,再轉至focus意識提昇,好有Paulo Freire approach 嘅組織工作
直至再realize 到多方面環境上嘅限制,consciousness raising 都係未去到住
要做多d ground work
呢d ground work 正正係好多行動action 之前組織者需要默默耕耘,一點一滴努力嘅工作
如果冇好多ground work ,影響會唔長遠,亦唔係真正嘅cd
一言驚醒,我對cd 工作並唔係好了解,有時太過focus o係一d 後期嘅行動,我忽略左一d 好重要嘅根基工作
就好似紫藤最初嘅工作咁…….都係阿嚴同elaine佢地不斷遇到困難,堅持一步一步行,到有今日先進入比較穩定嘅階段

原來我過去三個幾月,我得著真係唔少
呢個經驗,相信出soco係唔會有………
心情,由一直嘅低沉黑暗加多重挫敗感,突然好似有番d 生機同希望
同linda 加IC 一齊傾左一D 下半期工作方向,Linda 話,可能工作係下半期先o黎料………..
我會努力ground work 的
雖然都唔係容易,希望我會handle 得不太差

多d肯定自己工作
多d positive thinking
努力relationship building engagement skills

1 Comments:

At 1:09 AM, Anonymous Anonymous said...

"有生機有希望",
好令人開心的字句~

你要俾心機呀,
努力繼續工作,
努力欣賞下自己 ^^

加油!!!

 

Post a Comment

<< Home