Thursday, January 05, 2006

1月4日

搬番堅屋企住,d 生活習慣開始改變
有媽媽照顧,比起o係hall食多左菜,但可惜個人又開始冇胃口,冇胃口都係好嘅,當減肥

而番到屋企,又開始好夜瞓
琴晚係5:45am 瞓,8點起身整理自己番學校supervision
supervision 同阿sa 傾左工作同埋一d ethical issue
我係要re-define achievement,對empowerment嘅理解仍有不足
仍然未夠down-to-earth,不要professionalism

原本諗住o係學校做下嘢之後join比比去睇電腦檯,但太攰,番左屋企瞓,一瞓就瞓左4個鐘,真係浪費晒d 時間
瞓醒出左去九龍灣IKEA 同比比睇張電腦檯
原本係去睇我想睇好耐嘅* 如果 愛
後來諗諗下,比比做Part-time賺錢咁辛苦,覺得都係唔好亂洗錢
況且佢又唔鐘意呢類戲,我冇理由要迫佢陪我睇

比見我呢兩日都唔係好開心,問我其實最想做d 乜令自己開心d
連我自己都答唔到,佢咁問,我先知自己唔知自己想點,冇定位
比擔心我有抑鬱症
放心,我唔會有事
雖然發生一d 唔如意嘅事,但我知道身邊嘅人都要好支持我好關心我
stress 唔係好大
我只係自己唔爭氣,
唔會咁易有抑鬱症

2 Comments:

At 3:55 AM, Blogger 肥妹 said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 3:56 AM, Blogger 肥妹 said...

包包:多謝你的慰問,今次我想留言給你,不過太長,如有時間請來看看我日記,有個無里頭故仔與你分享!

 

Post a Comment

<< Home