Tuesday, January 03, 2006

06第一天

2006年第一日在醫院渡過,真係非常難忘
細細妹急病,辛苦到行唔到,媽咪又緊張到個人亂晒
十點揹細細妹去仁安睇醫生,睇仁安,照左X ray,個肺花左
diagnosis 係肺炎,但因為人番過大陸,醫院大為緊張
轉介左去威院隔離觀察
去到威院, o係醫院入面體驗到,兩個重要的字—--- 等、急,再等、更急
好在公眾假冇咩人,可以o係一個鐘頭之內睇到醫生
是夜,細細妹要o係醫院住一晚,住兒科病房
一方面,我叫媽唔好擔心,等佢經歷一下,即使我知道`佢唔會有事,但其實我都擔心
第二日,結果出左只係普通肺炎,放心好多
因為多左好多BB 入院,妹就要由本來in-patient 轉做名義上伙係in,實際上係out 嘅patient ,出院番屋企

2006 嘅第一日
雖然都係一個唔好嘅開始
不過,自己又經歷到一次成長,同時,亦明白屋企狀態更多
成長係,原來crisis發生時,真係好需要有一個人冷靜去處理,因crisis 而引起人嘅混亂
今次嘅自己,就發揮到呢個作用

一向自己都諗住媽咪可以handle 屋企嘅事
經過今次,我明白到我對佢期望太高
事實上媽咪可以一個人handle 一d 日常生活上expected 嘅事
面對crisis,佢都會急會亂,係需要人協助佢
今次crisis,兩個妹都冇影縱,打極電話都冇覆,直到事情得到Settle down 之後先出現
有時好想鬧佢地,平時成日唔係屋企,有事搵佢地又搵唔到…爸又為嫲嫲而奔波兩地,又要為生新命而勞碌,屋企有事搵人在場睇住都冇
以前Catherine 同我講我嘅感情情緒太過attached o係屋企,責任太大
有時諗唔係我唔想放低一d責任,而係未有充夠條件去放低

不過,嬲佢地鬧佢地又有咩用
只有更明白,我quit hall 嘅決定係冇錯
揹起左就一直會揹,為左屋企人,幾重都要揹,唔會後悔
零五嘅回憶錄要後補

0 Comments:

Post a Comment

<< Home