Monday, January 30, 2006

大年初一

琴日年廿九,好開心收到一份我好鍾意好鍾意嘅生日禮物,
比比送我的panasonic 電話,我真係好鍾意
不過我覺得好貴,一諗到係你用勞力賺番o黎嘅錢去買個電話俾我,
我就覺得好唔安落
我知道你係一番心意
我終於明白上星期你收到我送俾你隻錶時嘅心情
Anyway ,真係好多謝你


大年初一,十點已經起左身,同阿媽拜年
冇幾耐隔離屋過左o黎拜年,
一個朝早,好hea咁咩功課都冇做,睇左孫燕姿、Joey 05 演唱會同埋搵左好耐終於俾我bid左番o黎嘅sammi 99年演唱會,都係覺得睇VCD好過去做山頂嘅朋友,起碼睇到人地跳舞
三個concert 都係實力之作,個人o黎講,好欣賞容祖兒,佢真係進步左好多,尤其是跳舞,真係幾型
sammi 真係好索,我都要以佢為榜樣,努力d減肥,雖然唔可以好似佢咁23吋小蠻腰,好似以前咁25吋都好丫
努力!!!

未睇晒,比比就上o黎拜年
希望比比真係唔好介意琴日嘅事啦
之後就到我去佢嫲嫲屋企拜年,同佢成家人
見左佢幾個親戚
o係佢屋企,熱情嘅嫲嫲不停叫人食嘢
淨係食d賀年食品都好飽好飽,仲要食埋飯
真係一日食左三日嘅份量…….
佢表姐就真係攪笑,一知道我係比比女朋友就問幾時結婚…..真係=.=!!!!
雖然大部份佢嘅親戚我都係第一次見,但感覺都算唔錯
可以同佢咁多親戚食飯都係一件好開心嘅事覺得比媽真係好好


明天要番大陸同比比俾阿嫲,又要去佢媽咪o個邊拜年,一定會好攰
明天開始要開始拒絕人地,如果唔係又前功盡廢
05年回憶錄正在努力中 !!!

2 Comments:

At 4:23 PM, Anonymous Anonymous said...

新年快樂, 身體健康, 一團和氣, 狗年旺相, 學業進步, 事業有成, 甜甜蜜蜜~~

難得新年,
休息一下吧 ^^

 
At 12:00 AM, Anonymous Anonymous said...

看了你diary,你好似發生好多事喎~~

ok嘛??

 

Post a Comment

<< Home