Thursday, December 16, 2004

12月15日~~~瘀爆大家樂

今日成日都o係屋企溫health , 發現效率真係好低
可能屋企太多distraction , 自己太唔self discipline
溫左成日先溫得少少, 決定聽日唔俾自己o係屋企

發生左一件爆糗嘅事
話說溫到三點因為有d肚餓同要落街還碟, 所以落左街打左個白鴿轉
還左碟就去左買杯我最鍾意嘅大家樂奶茶
俾左錢去排隊攞外賣時
見到排我前面一位靚女勁熟面口(actually 只係側面)
我個心裡面就好快諗起嘉嘉, 心裡諗:死婆,又會俾我o係度見到你
由於當時佢見唔到後面嘅我, 於是我毫好興奮地打左落佢個膊頭度
當佢一正面對住我時~~~~~~~~~~~~~`佢就好驚咁對住我,問:做咩呀你

哎呀!!!xyzxyz 認錯人!!!!!!
咁我即刻同呢位美女say sorry 啦!!!我諗住大家都係靚女(^0^), 佢應該唔會好介懷啩!!我青落去o個下的而且確係好興奮, 但都唔會好大力啦(平時自己都算溫柔嫻熟呀嘛 ^0^……)
佢嘅反應係----唔硬直視我!!!!
咁佢攞完佢個外賣走時, 我又再同佢講多一句唔好意思啦
佢依然係好驚咁唔直視我!!!!
我已經好好笑容咁同佢say sorry 啦, 咁究竟佢驚咩呢??

呢個迷好快就解開!!
女人嘅嘢, 當佢見到一個比自己靚, 比自己索, 比自己有氣質嘅女人時
咁又真係好難接受現實嘅
hohoohohohohhohohohooho ^0^ ^0^ ^0^ 000000000000………….
所以我明白佢心情….


番到屋企
又好冇效率咁溫書
溫到七點就去左join 庭庭
大家傾左一陣, 條八公o係度頹睇聖誕禮物俾佢女朋友
我當然都有買嘢
買左好多之前想買嘅嘢, 又唔係好貴, 真係好開心
但都仲係買唔到咕臣……..

知道左前度個心冇事就安心
仲好似終於脫離單身行列tim , 都替佢高興

十點番左屋企再溫過, 比日頭有效率
但中間又發生左一d唔開心嘅事, 係自己胡思亂想???
定係真係自己嘅needs
o係icq 同sonie 講左, 我知道有時自己要轉變自己想法先會令自己過得開心d
不過, 我唔係冇變, 而係不斷變, 覺得好辛苦
算啦!!!呢個世界, 每人身邊都有唔同嘅人, 但maybe每人每日都係自己過自己生活

溫到兩點, 完成唔到今日set 俾自己嘅target!!
明天番學校再努力

祝福我
不要social policy 重演

1 Comments:

At 1:49 AM, Anonymous Anonymous said...

考完試,我會全力祝福你!加油!
希望你走之前見到你。

 

Post a Comment

<< Home