Tuesday, December 07, 2004

50元之反思 + 紫藤@人權日

12月4日 星期六
要開始做health paper 托比比幫我借左書
十二點幾去城大搵佢

o係由火車站行去又一城嘅天橋上面又再見到o個個行乞嘅老婆婆
初時我都係行過就算, 因為唔係第一次見到佢o係度行乞…..

行過佢之後突然間個心有d酸……….唔知點解會有呢d感覺
諗起比比同我講聽日開始會好凍…….
於是行番轉頭由銀包攞左50蚊出o黎俾佢
俾左錢個婆婆之後就行番去
聽到身邊有一個阿叔同佢老婆嘅一番對話, 雖然只有幾十秒, 但我唔開心左好耐
佢地嘅對話~~

阿叔: 嘩!!!!俾50蚊佢喎!!!洗唔洗呀!!!!
阿嬸: 唉可憐佢嘛!!!!見佢老人家咁淒涼, 咪俾多d囉
阿叔: 淒涼都唔洗俾咁多呀嘛!!!佢呢d 好多人都俾o架!!!職業o黎o架!!!


聽左之後好嬲好唔開心
點解可以咁自私
俾50蚊佢, 未必係我俾得多
而係你地孤寒, 俾o個幾蚊就覺得自己做左個大善人, 冇從人地角度出發
可排除有呃人嘅可能性, 但點解一定要諗人地係呃在先呢????
就算佢真係呃, 佢都放左自己嘅尊嚴, 跪左o係你面前……….俾著係你你又做唔做得到????/
要做呢場戲, 都係要負出
呢個世界真係好買賣關係, 每一日其實我地都係捐緊錢俾唔同嘅有錢人同大財團, 點解我地會毫無怨言?????????
天氣開始凍, 有冇諗過你當你o係度打緊邊爐時呢類行乞嘅人會去左邊?????/
你能唔能呃到去酒樓打邊爐???/可唔可以呃到間屋番o黎???/
俾唔俾錢係個人自由, 但可唔可以樣樣都陰謀論???
人地只不過係一個阿婆……..
我地個香港究竟發生左d咩事, d人會咁?????
不過再諗一層, 都未必係佢地錯, 有時有人/agent 將呢d諗法不斷唔覺唔覺咁滲入我地日常生活中

因為呢件唔開心左好耐, 其實好想做到人有人地講而自己心情唔會受佢影響
不過------真係做唔到……………
搵左比攞書同埋佢去食飯之後就諗住番屋企開始做paper
但比就拉左我去睇
我知道佢明白我未有心情精力即刻做第二份paper, 雖然佢都要溫考試, 但都拉我去睇
睇完之後個人心情好唔同, 最起碼冇之前咁頹咁down
多謝你, 比比
睇完戲就番屋企做paper
睇reference
頹睇…………………..
好早就瞓左!!!!!




12月5日~~~世界人權日「反對警察任意拘捕」

九點幾左身, 又睇左reference 之後決定轉題目
在時間有限嘅情況下, 我一定要轉做d 大路題目

十二點幾就出左旺角西洋菜街

佢地都係啱啱到, 幫手set up , 除左同比比一齊嘅時間, 同佢地一齊做嘢呢段時間係最開心, 雖然真係忙都水都飲唔到…….但真係好開心

兩點鐘個function 開始, 見到好多人都睇我地個board

人1: 唔係嘛, 堅o架???
包::梗係堅啦, 我地唔會吹水, 唔堅唔會放出o黎, 我地開埋記招呀
途人1嘩!乜差佬咁衰o架???
我:唔係全部嘅, 不過一定有呢d衰差佬

包:我地反對警察對姐仔濫用暴力, 簽個名支持我地呀!!
途人2:一定簽, 我都俾d差佬打過!!!!

真係好開心, 因為姐仔嘅情況可以俾多d人知道
好開心比預期中收多左好多簽名
最令我意想不到嘅係, 有唔少都係女性……..
同佢地一齊做drama , 仲要做主角之一姐仔
第一次o係西洋菜街做街頭劇………前一晚有d驚, 怕自己會甩嘴
點知做o個陣----真係甩左嘴, 講到甩甩下咁
不過好多人睇, 只要有多d人知道個message 就好

之後有人讚我做得好, 佢話有impact
有impact 就好喇, 多d人知道, 我再出醜都冇所謂
真係好開心, J
個充滿簽名個board 會o係17號姐仔遊行o個日交俾警方代表
仲會開記招…….

o個日要考試, 不過唔緊要, 我會盡趕o黎支持!!!!!!!

Stay 到6 點就走
因為要做paper 啊!!!!未做過!!!
一整晚又係reference……….

0 Comments:

Post a Comment

<< Home