Monday, December 06, 2004

~感謝妳妳妳妳妳妳妳妳+你你你

感謝一眾的妳/你

感謝妳~~Sonie
呢幾日你都keep 住有留意我, post 左上一篇文時你係第一個留言俾我, 感動ed!!!

感謝妳~~~碧珊
妳都算係留言得最多俾我嘅一個人,除左留言, 你又寫信俾我又send icq message 俾我, 妳對我關心嘅程度真係爆晒燈, 多謝你對我嘅欣賞同支持, 每次睇到你留言我都會睇完再睇……因為感覺真係好好!!!
做完paper唔好記得我地有約呀….好想同你唱k 同埋傾計呢!!!
我會努力埋佢o架喇!!!! Thx

感謝妳~~~jenny
你就唔會留言, 但你就用電話o黎關心我…….雖然都唔係好頻密, 但每一次妳打o黎都會問我好多嘢, 成日都同我講擔心我…….叫我唔好飲咖啡…..又叫我唔好瞓咁少………..又問我食左藥未……..唔………..真係似我阿媽喇
不過你呢d真係好貼心嘅關心------謝你!!!


感謝你~~~意粉
唔……..真係估唔到因為我一句少少少少嘅說話令到你有咁大感覺
你特登去為我做左d嘢, 又令我好開心, 仲有d意想不到
以前同你真係唔係好熟, 而家好似大家都踏出左第一步
hope我地會further develop !!!!
thx !!!

感謝妳~~~~~mandy
其實-------我有收到妳嘅信, 不過我真係少年癡呆症加勁多嘢做, 我唔記得左reply你, 好想藉日記去多謝你
你寫信俾我真係令我有d驚訝, 但又好開心
估唔到我地除左莊務上仲可以有其他………
記得交流團搵莊員幫手時, 只有你應承, o個一刻真係….有講唔出嘅愉快
交流團part 著我都知道你一定唔太好受, 因為我知道我都比較serious, 我知道有時會令你地有d壓力………多謝你在莊務上盡力同對我嘅容忍
如果我冇記錯……..我地仲有幾樣嘢要part……..一齊努力!!!


感謝妳~~~~肥妹
六星戰隊ceo
成日妳都會用icq cheer 我, 有時真係好佩服你always positive 嘅人生態度, 我諗我學多廿年都未必學到你咁樂觀….
妳叫我早d瞓嘅次數比jenny 更加頻密, 果然係一個好稱職嘅CEO,連下屬嘅休息都照顧埋!!!!!
其實我覺得庶都係好辛苦, 莊務上我知道你負出左好多好多……..
我覺得我同你都幾一凹一凸, 你永遠都係好和善好empathy , 而我覺得有時都幾mean 咁push莊員……….從你身上其實學到好多我冇嘅嘢, 我亦反省到自己都幾自私同埋氣量窄……..
同你做到同學朋友同莊友真係好開心

感謝妳~~~~nokiss
唔……同你唔算係好熟, 但你都care 我
記得上年開日記時你都係頭幾個留言俾我嘅人
我知道攪交流團絕對唔容易, 但我相信你地一定duckkk
加油


感謝妳~~~~~果林

好耐都冇同你contact------真係好耐!!!!
因為感覺上同你好似遠左好多, 有一期對於我地之間嘅關係真係好灰
尤其是睇你日記, 似乎你在嶺大的生活真係好開心
有時覺得不是味兒……………..不過日子耐左我都同自己講要成熟d, 要接受
睇到你係我日記留言, o個一刻嘅感覺講唔出,
感覺就好似-------- 一個跌倒左嘅小朋友被大人抱起咁
可能以往唔開心我都依賴你照顧我,而事實上你真係好照顧我
天各一方嘅日子耐左, 我就好似被你放低, 甚至----------放棄左咁, 有時都幾無助
曾經好灰咁諗到你好衰, 亦有想過放棄我地之間嘅友誼……
呢一刻再回想, 自己真係幾幼稚
其實我要多謝你, 雖然同你少左好多溝通, 但正正因為我唔可以再依靠你照顧
我同其他人close 左, 在你以外, 我發現仲有好多好關心我, 好支持我嘅人…
唔---------真係我得著, 謝



感謝你~~~~simpson

你呢條人, 永遠係人面前就好鬼無聊
但私底下你又好supportive, 有d唔係好習慣…….你俾我image都係gag gag人
記得year 1 時我地有一次傾計傾左好耐,覺得同你傾計都係幾舒服, 你都幾有你睇法, provide 到一d 我冇嘅觀點俾我……希望會再有機會詳談


感謝你~~~~~tommy


其實我係收到你嘅信, 仲睇左三次
真係估唔到會收到你嘅信, 仲要係一封唔短嘅信, 但都係因為我都善忘,又懶, 好想用筆回信, 但遲遲未郁手………..好大程度, 我真係都幾多嘢做!唔好意思
我諗sem break 有時間時, 我會認認真真地回信

多謝你咁關心我同比比之間嘅關係…..雖然我同佢關係好似越來越好, 但o個時你同我講有關男仔面對感情事嘅嘢, 我經常都會諗, 去remind 自己
你provide 1左一d男,性嘅perspective 俾我, 令我對於感情會諗多一d, 亦會體諒佢多一d……….


感謝你~~~~~~~~~愛我的人
你係最後嘅----
因為得覺得最後唔會離棄我, 關心得我最深嘅人都只會係你(of course 除左媽媽)

year 2 嘅日子, 過得快又過得難
可能真係距離同時間空間上我地遠左令到我地感情上拉近左, 人地所謂嘅少別勝新婚
我覺得最重要嘅係-------你對我/我對你, 都多左好多嘅體諒
而你, 比過去更加在乎我嘅一切, 以前嘅你會好理性咁去面對我地之間每一次嘅conflict; 但而家嘅你, 理性以外, 多左好多感性
俾我感覺到你真係從我角度去理解我感受-----對於你肯聆聽我嘅需要, 我真係好感激
其實你係一個大男人, 面對住我呢個大女人, 你又會好肯去做下小男人
但o係某d位, 你又會堅持做番你個大男人角色, 為左我去做好多好多嘅嘢….
你對我嘅好一定比你對你家人你自己嘅好還要多…….開心係當然,但有時我想你唔好對我咁好….將你嘅關心分多d俾你屋企人, 分多d俾你自己……因為, 只有佢地永遠都唔會離開你, 而我就唔係……….當然我梗係想以後嘅日子都癡住你

比, 同你日子耐左, 開始明白到愛係咩
以前嘅我真係唔識愛你, 我最愛嘅係自己, 我`知道過去我呢種自私令到你好辛苦, 我好感激你冇離棄過我呢個任性又硬頸嘅人, 堅持愛我到今日
過去對你做嘅傷害, 我知道我永遠都填補唔到; 但將來我智更加珍惜你
雖然我地相處時間已經冇以前咁exciting, 但我知道呢d平淡先係真正嘅幸福
面對未來, 我希望我地可以永遠都彼此扶持, 遇到咩困難, 我地都可以緊緊牽著手一齊渡過!!!考試你要加油!!!! 唔好因為GPA唔及人地而放棄你至少嘅理想!!!!!!

1 Comments:

At 2:29 PM, Anonymous Anonymous said...

日記的我並非真正的我,用德里達的說話:我是不在場的。加上開學的時候太多freshman,很多話都不敢言。(亦因此令我要轉server)
至於嶺大的日子,好壞參半吧。未必如你想像快樂。或者,你以後也見到在文字中間玩樂的我依然快樂,只因為我喜歡跟文字打交道。
無論如何,進入大學的門檻,可以擴闊你的圈子結識另一班志同道合的朋友,是一件好好好好好好的事。
同埋呀!唔係唔想留言,只係初初研究左好耐都唔明點留言之嘛=__=(汗),邊個叫你個死肥包轉個咁差麻煩個server喎!哼哼!

 

Post a Comment

<< Home