Saturday, December 04, 2004

12月2 日~~~~Ti-I Spirit NEVER DIES體藝精神, 永遠不死!!!!

夜晚去左睇佢地最後一場沙西,對董之英
對上一次見佢地係打馬拉松o個陣, 咁又差唔多半年喇
一去到佢地就開波, 唔知係咪有幾個都係最後一場學界, 好似唔係好開心咁
睇住佢地打, 令我都好想打埋一份, 諗起以前好多嘢…..


佢地真係打得越來越好, 不過, 心理素質真係仲係有進步空間
明明lead 緊人地好多分, 但都係好頹咁 >_<

我知道每個人都介意自己嘅表現, even lead 緊, 只要自己幾球入唔到, 就灰晒, 冇晒士氣咁……. o係場邊不斷cheer up 佢地, 可能我已經唔係同佢地一齊並肩作戰, cheer 起唔到d咩作用…………
新校長真係好好, 成日都會見到佢o黎支持佢地 真係好supportive!!!!!
比賽過程中, 對方d 支持者不停喝倒彩….. 令我又諗番起自己以前做細o個陣同d師姐一齊去打馬拉松決賽對英華時, 全場都為我地喝倒彩………..
以前嘅自己都會好嬲 真係老左, 經歷過咁多成敗得失, 試過贏得漂亮, 亦都試過輸得好醜樣 一切嘅取笑聲, 怒罵聲, 報紙「俾面」嘅報導……… 經歷過就成長左!
見到小師妹好嬲, 我就好似見到當年嘅自己, 感覺好得意 同佢地講, 唔好理佢地, 因為比賽嘅唔單止係出面嘅5個人, 仲有我地都係同佢地一齊比賽

諗起體藝好多嘢…….
好多好美好嘅回憶都係o個度 諗起7A 嘅同學, 諗起藍社, 諗起女籃嘅隊員
諗起喊過笑過跌過再起身嘅日子
如果冇種種嘅過去, 就冇今日嘅一切 成日都有d好幼稚嘅諗法, 好想番番去以前嘅日子…..繼續享受在體藝嘅日子

而家自己嘅生活咁忙碌, 似乎都冇時間番去探下d miss 阿sir
有時會覺得自己太易被一d 眼前嘅嘢occupy , 好多好嘅嘢都只係放o係內心深處, 唔怪得日子好似好難過咁!!!!!


仲有精英賽, 我知道師妹們期望好高 我明白打左咁多年, 點都好想有個好嘅結尾 感覺好似成就左自己一個使命咁!!!
都係o個句, 獎一定想攞 但攞唔到又唔真係一切, 望一望其他, 原來自己仲有好多獎牌以外嘅獎!!!

努力, 索包支持你地,!!
@3@

1 Comments:

At 5:30 PM, Anonymous Anonymous said...

體藝的日子真係好似好耐之前的事,我都好耐無返去。最近一次返去已經係一年前。因為遠?因為懶?因為返去都唔知講乜?一切都似離我而去。
大家都有新的生活。或者,歲月的殘酷就是我所要接受。

考試都到,加油。best wishes
BY 果林

 

Post a Comment

<< Home