Tuesday, December 07, 2004

朋友 @ 演戲

12月6日
一朝早就去左比比個hall 度做paper
做到成四點就完成’
覺得自己做我好差, 真係唔明, 同學仔覺得呢份易做, 但我又覺得唔係真易
可能真係個個人都唔同……..
o係比比度stay 左一日, 好開心, 因為有佢照顧我, 我可以好專心做paper
做完就o係比比度瞓左一陣
之後約左jenny 去食dinner , 仲見到鳳鳳
著得好靚,原來去飲……
去左行logon 諗起就快聖誕節, 今年送咩俾比比呢?今年Christmas 要上廣州交流團, 記得上年christmas 都係同佢上廣州 ,但今年要做莊務陪唔到比比過聖誕 >_<
個傻佬仲已經問我攞行程表, 我都未有……

晚上同jenny 食dinner ,去左食越南嘢
叫左個咖哩雞粉絲, d汁勁濃…..唔係咁健康, 又係例牌食唔晒
同jenny 傾開朋友的問題, 佢話我多朋友, 人緣好
其實-------我真係唔係多朋友……都唔知點講
朋友, 似近又似遠
畢竟都上左大學, 朋友再唔可以好似以前咁經常o係身邊陪你喊陪你笑, 陪你過每一日嘅生活……..
以前嘅自己都會好介意同朋友之間嘅關係, 總覺得見面得越多就等於關係好close; 以前都會好care 自己o係心目中的位置
而家環境真係轉變左, 好多時間都要一個人去處理唔同嘅事
中學時嘅朋友各散東西, 好難先可以gather 埋一齊;而大學入面嘅同學仔都各自有自己嘅圈子, 又各自有男/女朋友, 好多時係咪真係可以好似以前咁呢?其實真係唔可以………..
朋友呢家嘢有時真係好functional , 好似---o係唔同嘅事情上,就會搵唔同嘅朋友
而且, 隨著科技嘅發展, 朋友唔洗再受空間去限制…….朋友只活在空氣中, 未必physically available , 可能一個電話, 一篇日記, 一個icq message, 一封e-mail 就會成為維繫嘅工具…….
有時自己應該做自己嘅好朋友, 一個人時候都可以feel comfortable 就好
朋友, 只要知道佢地心中有自己就好; 位置係咩可能已經唔係最重要….
朋友們, 我心中都有你地…….希望你地會生活得快樂!!!



12月7日


當大家做完晒paper之後我其實仲有soci 個project仲要做, 13號交, 死未??
不過, 今日都冇聯絡佢地做功課………係有d衰

一時唔記得較鬧鐘, 今日瞓到成十點半呀~~~~~~~~~救命呀!!!!!
食左早餐就係要做莊務……自己個交流團, 仲有jenny 個文化項目
未溫書住…..不過自己都唔想溫
日頭o係屋企做嘢efficiency 真係好低, 做左一個下晝都係做莊d嘢
中途又發下癲咁…..
唔知點解, 一留o係屋企, 可能冇人, d病態行為又出左o黎!!!點解自己好似唔係好self –discipline 到呢???????
明知係d自毀行為, 都會一次又一次control 唔到自己???究竟係咩原因令自己會咁, 乜真係好大壓力咩??????好想知道自己unconscious mind 發生d咩事……..
其實呢段日子我就真係比之前feel 到好多人嘅support , 但點解會咁???
記得見Vivien時佢同我講過呢d 係obsessive compulsory disorder
我嘅情況最終可能會死………個consequence 我係知道, 但真係唔知點解o係呢方面個superego functioning 咁差…….

真係好想擺脫,因為每一日都侵蝕緊我
d 後遺症亦都陸續出現…………suffer o個moment 好辛苦, 但覺得係自己攞o黎
可以點做我先唔會再傷害自己呢??? 不過我知道自己決心唔夠, 唔夠堅定

今日一整日都stay屋企
有d好似做戲嘅感覺….
媽成日都怕我唔食嘢, 成日都叫我食嘢
其實自己唔餓, 但為左唔好令佢擔心, 就食, 食足三餐之外, 仲有食extra 嘅…..
目的都係想俾個印象佢我已經食番好多嘢
不過, 自己依然係唔習慣……..一o黎自己個胃唔生性, 二o黎牙肉痛
上演一場戲去呃媽其實好內疚
但唔係咁我怕佢會擔心…..
都係少d留o係屋企好似會好d!!!!
夜晚睇電視, 講愛滋病
有幾個shot 都係7 月o個陣個愛滋病會議
見番A Go-Go bar , 又見番遊行
睇到個鏡頭, 諗番自己都在其中, 感覺好特別
見到EMPOWER d人, 全部都係d好熟悉嘅面孔, 好親切…….

Icq上見到久別嘅蓉蓉
知道左佢一do係HKU 嘅近況…..
同佢傾左一陣…….
加油呀, 大佬
你係我地大佬, 你唔會唔得o架!!!我相信好快你就可以習慣到, 你會生活得開心!!!!包包always o係bu 度支持你………cheerssssssssssss J


比今日第一日考試
知道都考得都幾順利,-----真係好

今晚打算睇下d note
都係夜生活適合我!!!!!

我係貓頭包!!!!!貓頭鷹的朋友!!!我會盡力的!!!!

1 Comments:

At 11:48 PM, Anonymous Anonymous said...

你成日話我唔留言....等我比個special offer你啦~~

同你傾左一個晚上,真係好開心...大家的了解又加深左......
我都要同你講聲sorry..你唔好怪比比啦,佢同我都唔想你訓咁小,都係
為你好咋,佢好無辜呢!!若你係條街度暈左...我撐你唔住架!!你都想上
次87d事件又重演一次架!!係咪?

另外,好多謝你今日同我係icq傾左咁耐~又諗左個suggestion黎幫我!
但係你都唔好忘記自己....你別忘了你阿媽(我)對你既訓話..定時、定
時、定時、食野、食野、食野!!!知道無??

文化珍妮

 

Post a Comment

<< Home