Saturday, December 18, 2004

12月17日~~~ 認識—阿包

真係好, 大家都考完試, 除左自己仲有一科soci
不過受到大家考完試嘅濃厚holiday mood 氣氛所影響, 我都唔係好想溫soci

最近嘅一晚, 因為一d自己唔識處理嘅感情問題, 打左俾cherie 傾
傾左好多嘢, 仲傾到成三點半, 呢個老死真係唔話得
好似大學同學中, 佢對我嘅support 真係最大…..好似永遠都唔會因為其他嘢而放我嘅求助o係其他位置,而佢對於我都係好sensitive, even 係一句說話, 佢都會aware 我嘅情緒, 我相信第日可以做到一個好好嘅case worker 或者好需要呢種support對我support 係最大

同cherie 傾左好多嘢
有私人的, 學術的, 令我好意外嘅係…….從同佢嘅交流中, 我更加認識到真正嘅阿包

同佢傾左兩個鐘, 當中最深刻嘅係, 發現自己係一個極度矛盾嘅人, 係一個極需要空間, 但又偏偏唔會為自己製造空間嘅人, 亦係一個似係好有方向, 但實際上好似好冇方向嘅人……….

發現了-----真正阿包

真正嘅阿包係充滿矛盾

其實自己係一個好stubborn 嘅人, 好固執, 自己嘅諗法唔易俾人改變, 亦唔會俾自己容易受人影響。我好相信自己嘅想法, 我相信自己嘅經驗…….某時候自己都幾自大

但o係好信自己諗法嘅同時, 我又會好唔信自己嘅能力 成日都搏命去追尋可以equip 自己嘅方法, 每一個機會, 只要我覺得會令我exposure 大d,我就會毫不考慮地做左先, 令到自己所有時間都係同外面嘅嘢有關……..同時, 我又會成日都覺得自己性格上有好多自己accept 唔到嘅嘢, 我要change 自己, 要做一個成熟d, 對人包容大d 嘅人,…….無論係知識層面或個人性格層面, 都不斷有self-reflection 嘅過程, 但reflection 之後就往往發展成自責………

過程真係好painful…..好似永遠都唔知幾時先做到自己要求, 好似永遠都月終點咁
CHERIE 同我講, 其實我好需要空間去令自己靜落o黎諗下嘢, 做一d自己鍾詫做嘅嘢…….
但其實我真係好怕靜落o黎, 好似自己停滯/停頓左嘅感覺
呢種感覺對於我o黎講真係好恐怖…..
但自問自己, 自己好似冇乜興趣, 我自認為嘅興趣都可能同自己知識追尋有關
以前細個都會睇下d 愛情小說呀星座呀, 無聊鬼故去消遣
但人越大就會成日都覺得睇書係要自我增值,睇都睇一d對自我成長,了解社會,了解人性等等課題嘅書………
好似做d無聊嘢會成為一種罪惡咁
唯一自己依然係好鍾意嘅就係唱歌, 但去唱k 始終都唔可以成日keep 住去, 亦好少一個人去……….咁生活裡面嘅真正空間真係少之又少
其實自己有太多irrational belief , 攪到自己生活o係一個自己製造出o黎嘅鐵籠入面咁


真正嘅阿包, 好難自己肯定自己, 因為我知道自己嘅limitation , 但好少接納得到自己limitation, 要靠別人嘅認同先會為自己定到位, 但有時又會覺得人地欣賞只係一種sympathy……好似自己為judge自己------問題好似都係出自自己

要相信別人對自己嘅評價, 好似只會selectively 地去接受
就算知道自己要accept 自己limitation , 都只係識諗唔識做
有時會諗…………咁樣我真係冇資格去個social worker

講左咁耐廢話…….其實都唔你好知道自己講緊乜!!!!
面對自己總是矛盾與混亂之交纏


其實o係日記度我會好disclose 自己, 令人了解自己係其次, 最重要都係reflect 自己……maybe 我衡量privacy 比較鬆

各位認識,唔認識, 想認識, 想criticize,想apprecaite包包嘅人, 好welcome你地問我一d問題or 留言……..我接受到人地嘅指責…….因為係呢d comment 先會令我多d認識自己……….

留言時, 如果方便最好留埋名, 因為maybe 我會回應你地……..
thx

0 Comments:

Post a Comment

<< Home