Sunday, December 19, 2004

12月18日~~~ something good returned!!!

今日好開心, 因為比比終於考完試喇
過去o個兩個月慘痛嘅日子終於暫告一段落喇
身邊嘅每一個人都已經考完晒試day day 反, 我就仲有下個星期一嘅soci

講真, 真係冇乜心機溫喇….


今日一早就番左學校俾番本書同學兼溫下書…
先係o係拉爸做左d 莊務, o個一刻發覺, 原來用d時間做下莊務係一件好幸福嘅事….

做到十二點就去左5樓度溫書……溫得唔係太集中
溫到四點幾, 因為未食嘢好餓就一個人去左聯福……..冇嘢想食, 食左四粒爛燒賣就去左城大join 比比

佢攰到連拖我隻手都冇力…….知道佢真係exhausted !!!!!
陪佢食左嘢就走
原本諗住番屋企, 但最終去左尖沙咀度睇我想買嘅褲同衫
快閃ed…因為唔想比比等得我咁辛苦, 自覺有d自私
明知佢攰都應承俾佢陪我去買衫


番到屋企, 做左一件好想好想做, 但又好懶好懶做嘅事~~~~~執房

執完之後見到自己間房decent 左咁多真係有講唔出嘅興奮
做起嘢上o黎都醒神d

晚上同比比一齊睇vcd 係<無痛失戀>
講因為想忘記失戀嘅痛而去幫襯d 洗腦公司
但其實一d觸動到自己嘅回憶係永遠都洗唔去
拍攝手法好另類
好文藝, 好有message, 又好有Freud 嘅d 心理學feel
要勁專心去留意戲情先知發生咩事
真係勁正

睇完戲, 俾套戲嘅一D情節同人物角色啟發到
成個人好開心, 突然間覺得生活真係好特別
覺得自己應該好好發掘生活裡面值得我留住嘅回憶


明天要溫SOCI 喇
我就肯定講唔上努力
只能夠叫盡力….


有比o係身邊照顧我, 真係好!!!!!!!!!!


Nice day today !!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home