Sunday, January 08, 2006

低落與滿足

琴日outing 同班婦女去左BBQ o係海邊BBQ
其實如果唔同班姊妹去,真係打死都唔去
o黎真係好凍,仲要食埋D咁熱氣同咁肥膩嘅嘢
因為最近冇乜胃口之餘,想食得健康d
不過,我發覺我真係唔識拒絕人
尤其係女人,發覺自己一面對d媽媽級嘅人,我都唔想令佢地唔開心
最後,please 了別人,苦了自己
有時係度諗,點解自己咁冇stand !!!!!

今天星期天,又係工作天
琴晚outing完超頭痛同太攰冇做過功課,今日就要好好駁殺喇
placement 同埋CD PROJECT
比比今早一早同我去左食早餐,因為佢今日要番Part time ,仲要開工開到2200
開始負荷唔到一個大家樂早餐,超飽超飽
不過同比比一齊食早餐嘅感覺好好
令我更開心係我知道其實佢琴日開工開左咁耐,佢都好攰
佢都犧牲瞓覺時間,又被anutie「鵝」同我去食早餐,都係為左大家多d 時間見面
佢呢份心意我係知道,而我都覺得好滿足
以前take it for granted 嘅事,而家我會知道需要有人犧牲先可以成就,我會remind 自己要好好珍惜
食完之後去左新港城行左一陣,買左Cushion、外套、衫同埋筆座 ,全部都係又靚又實用
買到心頭好,呢幾日嘅壞心情都好番左好多
覺得呢期自己開始沉默,亦唔想好想搵朋友
比比都睇得出我有好多心事,所以成日都問我,做一d 嘢令我開心
其實我知佢好努力去關心我,分擔我唔開心嘅事
不過,即使我清楚佢關心我,同點都會support我,我都係唔係好想講
唔係我唔信任佢,而係我知道,自己先係自己嘅healer
先由thinking 開始,再轉化成action ,從行動中先會得到motivation再向前一步

幸運地,我仍然有動力去打日記
透過打日記,我諗某程度上,可以將我d emotion release
就好似以前自己o係屋企做EMDR 時,都係打晒D d 唔開心嘅事出o

我要健康身心

2 Comments:

At 1:57 PM, Anonymous Anonymous said...

包~大家都要好好照顧自己身體ar~
非常認同這番話...
"以前take it for granted 嘅事,而家我會知道需要有人犧牲先可以成就,我會remind 自己要好好珍惜"
我知你..有心事唔開心..會收埋自己..
放晒心裏and表露o係你嘅身體狀況、行為上..總想你知道..大家都支持你~
你有需要就同我哋傾~
要加油ar!~

Sonie

 
At 9:36 PM, Anonymous Anonymous said...

新一年的目標是身心都要健康 ^^

愈大先知道原本唔係一件易事,
一齊努力吧~~~

:P

 

Post a Comment

<< Home