Tuesday, December 21, 2004

12月21日~~~~~~完結, 亦是開始

終於考完試, 可以真真正正放鬆一下
星期日有比比陪住我…去左佢個hall 度溫習
不過有一大半時間都冇心機溫
因為當身邊個個都已經考晒試時,自己仲要溫書, 真係好冇mood 去溫
星期一考完試就去左啟蒙gathering, 又係有一半冇出現, 真係幾灰, 下次一定唔會initiate 活動……..一而再再而三, 我唔會做呢個角色

晚上同比比一齊打邊爐, 去左佢個hall 打
終於可以毫無顧慮enjoy 二人世界
飽死左…….但d嘢食唔晒呀
之後傻佬突然屎忽癢咁話去睇燈飾, 去左尖沙咀……
o係海傍影左d攞命相…….海傍真係好大風, 但感覺好正, 好浪漫
番到屋企終於可以睇下o個本講queer 嘅書
可惜太攰好快就瞓著左

今日去左睇佢地打精英, 對協恩
贏左~~~~~~~打得好好, o係個球證吹得咁差之下, 都可以繼續發揮得好
心理素質真係好緊要, 吹得差真係見慣, 但你燥就輸左一半
好欣賞佢地嘅進步, 雖然師妹們曾經泄過氣, 但好快就,番狀態, 仲越發揮得
芝: as a leader 你做得好好, 士氣對於一隊球隊好緊要…..控制自己情緒之餘仲要boost up 隊員, 辛苦你喇……明天要繼續努力

清:今日好多good ball 呀…..好欣賞你夠冷靜, 又鼓勵隊員, 有大將之風
德儀: 俾d 信心自己, 攞定個波就ok , 你得o架
cathy:你都要俾d信心自己……
麥精: 你係球隊其中嘅靈魂人物, 唔好咁易頹呀…….點到支持
to all: 場外嘅打氣打得好落力…….雖然你地冇出場比賽, 但比賽贏到有一半都有你地功勞…….做得好, 你地角色好重要o架


今日都有比比去睇, 我知道悶親佢, 下次唔會叫佢去喇
睇完比賽比比就同我去左尖沙咀睇衫
最終都退而求其次買左第二條褲
之後就番屋企做節啦…….食左好耐冇食嘅湯丸, 肥死喇
呢期係咁食, 又冇乜落區, 簡直盲係收入多過支出, 實變肥包…..>< 唔得, 要好好節制一下…….
夜晚媽因為要去出席宗教活動, 我就同細細妹去左行新港城……有d失望的感覺 ><

呢個假期好多嘢做又好多嘢想做
23/12~28/12 要上廣州交流團, 同唔到比比過第二個聖誕,
28號番落o黎又要開始prepare 一下香港部份
紫藤o個面要落番多d區…..仲有出書的
自己又想花D時間去睇番下D PSY , 尤其係personality 嘅, 想strengthen 自己Case o個方面嘅知識, 知道自己case實在太弱
如果placement 出case 死梗
又再幫細細補下習, 等佢考中學成績會好d…………
又想睇下自己之前做paper時借番o黎嘅書, 有好多我都好有興趣去睇
又想……俾d空間自己休息一下, 想陪多d媽咪, 發覺自己越忙就越想花多時間o係屋企陪媽…..為著呢個原因, 我決定31號好似往年一樣唔會出去count down, 縱然有兩班人date 我……..但媽媽嘅地位冇人可以取代
仲有想見下d好朋友, 促膝長談----嘉嘉, 果林, 庭庭

maybe 自己都係太ambitious , 明知時間有限但又想做咁多嘢…….
一向time management 咁差嘅我點樣先可以好好分配時間呢???

0 Comments:

Post a Comment

<< Home