Monday, August 08, 2005

ABC @ 南丫島

8月6 日
有位同事約左我去南丫島玩ABC training
一早已經去到馬頭,兩位導師,一男一女,都好早到左
個女導師仲係又高又瘦又擁有一條又長又白美腿嘅姐姐(可能係妹妹),個樣又甜美可愛,簡直忍唔住望多幾眼……..就咁望落去佢個樣加身型真係一d 都唔似係教歷奇
去到仲見到小威威
原來佢o係o個度帶camp ,好耐冇見佢喇
不過,可能佢又做緊嘢,係度扮cool ,唔係好理人

抽籤同同事一組,第一個竟然係去攀石,係天然嘅石
知道左之後真係想扮唔舒服走左去,因為我真係幾怕玩呢d 嘢
去到個場地…….. 好似求其搵塊石牆,綁幾條安全繩就叫人徒手爬
到我上去時,真係好驚…… 雖然明知唔會死,但又真係好驚,總係唔知驚乜
爬上去就好似冇乜難度,因為始終都係有d sport 底
因為之前個teammate 用左比較長時間去落岩,我就企左o係個頂度同個男教練吹水,0企o係個頂度乾曬,仲越企越驚
落岩時真係好驚好驚,teammate 話落o黎好容易,但我就一d 都唔覺
落o黎時係要靠自己放繩俾自己落,可能真係唔係好信自己,真係每一步都好驚
好彩最後完成左
冇咩特別開心…….都算係一個新嘗試
只係同自己講,下次要問清楚人地先好應承人

第二個TASK 係高空浮木
比上次o係ymca 玩嘅10米高嘅high event 仲要驚
因為我被人屈左第一個上去
做左個task 嘅白老鼠
玩嘅時間真係好驚會跌,又唔俾掂繩,都真係跌過幾次
下面個導師又多嘢講,差d 就爆埋粗
好彩teammate 鼓勵,引我笑clam down 我
最後就好核突咁完成左

本來會同佢地去探洞
不過因為約左比去佢屋企食飯就早走左………..攰到傻
好想可以留o係南丫島行下……… 希望下次會有機會啦
不過下次唔會再玩歷奇
都係去書局啱我……. 睇下書或者去打下波會開心d

0 Comments:

Post a Comment

<< Home