Tuesday, January 10, 2006

充實

琴晚漏夜過左比比屋企幫佢執嘢,因為張書檯今日送o黎
今朝起身仲要執埋d手尾,張檯就送到
攪左成個朝早,12:30 番centre
o係城隧轉車時,見到一位好特別嘅媽媽
佢身體有缺憾,有條腿係呈半橢圓形,行動非常之唔方便,佢嘅高度同佢o個睇落去只有小三、四生咁高,但睇落去絕對係健康嘅小朋友
覺得呢位媽媽好叻,從心裡面佩服呢位媽媽
環顧四週,d 等緊車嘅乘客都投以歧異目光……而媽媽仍然一步一步好慢好努力咁行去車站,仲要不時回望仔仔,幫佢整理件衫
女人,就係咁堅韌


番到中心,開始做嘢,做到成7 點先走
終於勇敢面對左,放低左心頭裡其一塊石……..
離開centre 又去左比比屋企做鐘點女傭,幫佢回復如太空總署一般嘅computer system … =.=!!!
完成了佢嘅嘢,番自己屋企整呢整路
check 成績…唔係咁理想,不過係意料中事,心情都係平淡啦,gpa 都只係一d 數字,唔係我最重視嘅嘢

成點先開工
真係好攰,明天早上仲要出關綜聯開會
但我一定要完成今日目標先得
希望唔會醒唔到



比:唔好俾我估中你又想買嘢俾我,(最好係我估錯)
我估你想買乜,買左嬲死你
好心你要去歐洲,唔該儲錢
你好意,我100%心領了
留番俾自己,ok????

0 Comments:

Post a Comment

<< Home