Tuesday, February 07, 2006

歌聲、笑聲震撼k 城

放完假,又係上堂日子
sem 2 admin 已經係第三堂╴不過我今日係第一次上admin
阿mark 嘅堂,講嘅嘢,暫時好似唔係一d 新insight
三個鐘,唔難過但都唔係易過

落左堂,原本想番屋企做煮飯家姐,同清下功課
不過,jenny 姐誠邀去唱歌
最後叫埋大car 一齊去
唱左幾個鐘,最經典令我地笑到喊嘅係林憶蓮灰色個mv ,真係絕
唱歌真係可以令我release,真係好enjoy 高歌嘅時刻
如果可以跳埋舞就好喇

今日等埋比比OT收工去深水埗買lan 線,因為屋企個wireless 死左
買左條70呎
其實我知道你今日開OT 好辛苦,唔係好想你收左工仲幫我整個煩人NETWORK
多謝你最後都幫我整左


呢期因為個屋企個wireless network ,個人極度易忟
情緒爆煲,但係係忟一d 根本唔到人control 嘅事,真係都幾無謂
令比比都因為我而緊張影響身體
唉…………….
快d 學會平心靜氣

0 Comments:

Post a Comment

<< Home