Thursday, December 23, 2004

12月22日~~~決賽就在明天,

終於入到決賽喇!!!!!!!!體藝女籃係得o架!!!
精英決賽最後兩強呢個席位, 終於到我地攞番……
今日嘅比賽其實贏得唔漂亮, 明明半場lead 人地成廿分, 但都因為自己整急自己俾人追近
大家心理上真係要好好準備自己, 籃球係team work ,自己打得唔好一定唔可以頹, 失左分就失左分, 要諗下自己下一球點先可以做得最好, 而唔係自責……要振作…..點到堅持到底
今日個球證又係pk 一個, 不過唔緊要, 一個好嘅籃球員係唔會輕易受呢d外在環境影響……
明天決議賽我真係好想去睇, 但因為交流團要準備去唔到
呢一刻好唔想自己係莊員……好唔想好唔想
我想去支持佢地,
可惜, 明天一早八點九我就要離開香港

隊友們, 我與你們同在, 加油
冠軍之路一d都唔易行, 但你地已經行到最後一步, 已經無悔
明天就係你地嘅舞台, 不論輸贏, 你地要上演一場好戲
為你地嘅未來寫下最美的一筆!!!


I love u all and support u all!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home