Sunday, August 28, 2005

近況

太耐冇打日記,發晒毛喇
而家冇之前咁habitual 咁日日打日記
最近睇報紙,有個外國research 指出寫日記嘅人較容易患上情緒病,因為日記僧令人不斷留重溫一d 唔開心嘅嘢,不斷重覆又重覆,個人精神壓力又會大d
不過呢d 嘢又因人而異,research 嘅嘢,好似好科學客觀,但同時都可以好有bias 嘅

對於每日打日記已經唔係有太大衝動
不過心頭就有一d 新諗法
就想寫個自傳….
不過寫自傳,時間可長可短……都唔知幾時先可以完工
講番寫自傳……. 最新睇緊一本書,當中提到,一個人要快樂,發自內心,源自一d 想法上嘅快樂…
快樂唔係一種事實,係一種態度,而態度亦唔係一朝所得
我地嘅成長經歷係最主要塑造我地思想模式
有時我都唔係好control 到自己諗嘢方向,如果一個人連自己諗嘢都唔可以好好控制,我覺得咁都幾辛苦
但要改變自己諗嘢方式又唔係一朝一夕嘅事,亦要一d方法
o個本書對於我都幾有啟發,好似令我有一d 平民d 方法(o個本書主張人祈禱),去review 自己
life review 唔係只係適合長者,其實每個人,無論咩年紀,都應該定期review一下



我的最近

最近,冇咩做,主要係休息,完完全全休息
去下紫藤落下區……睇下書咁
見番好耐冇見嘅朋友,之兩晚約左索女嘉嘉出o黎食飯,化後去左zoom 飲嘢,傾番好多好多以前嘅嘢…..我永遠都會記得郭富城信紙,哈哈
去完zoom 之後同佢去左搵佢男友,因為又係唔識猜,飲到嘔…….

又約左andy 哥,哥仔而家養左隻貓貓
見到佢為左貓貓努力四處搵最好嘅嘢
好似做左人地daddy 咁,好得意
隻貓個名係我改o架,叫紙皮 ,型唔型先

又約左jenny 出黎,去左睇人體奧妙展
可能我地冇乜bio 底,都唔係好明白d 器官

仲有一樣嘢未做,做埋就完成左我心願,就係去唱k 啦
hypermint d 靚女約極都約唔到
…..又一年喇

同比比感情要好
佢做嘢開始辛苦
九月開始日頭番工夜晚番學,仲更加辛苦
希望佢會努力撐落去

自己個身體,都仲係攪緊,好煩
月尾會去報physical ,每星期去玩下kick boxing 同aerobic ,希望個身體會好d,又可以keep fit
jenny ,唔好甩我底呀


(續)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home