Thursday, September 15, 2005

充實的開始

CD placement 嘅第一日,已經好充實
出NGOs ,仲要係CD setting ,感覺真係比上一次好唔同
同事有YA、有PA ,有worker
仲有唔同部門會過o黎開組,上course 等
又有唔同街坊出出入入,又上進修班,又有小朋友補習
同社署,尤其是CSSS真係好好好唔同
d同事 好nice,用左成個上晝同我BRIEFING 關於中心嘅工作,婦女充權project 嘅內容,合作社,亦briefing 我o黎緊工作的選擇、有機會參與嘅工作嘅大致方向,同佢之間嘅分工,anticipated 到嘅困難
又俾左d 好有用嘅文件我睇,尤其是關綜聯嘅minutes ,真係好有用

下晝centre IC 番左o黎,一睇佢個樣就知道佢係一個好nice嘅 IC
linda 亦o黎左傾有關我嘅工作安排
LINDA 真係好好,有D嘢我同同事傾完,但自己overlook 左,佢都即時幫我CLARIFY 番
Lunch完左之後,有幾個婦女上左o黎,仲同佢地傾過下計,真係好
之後supervision ,linda 俾我好幾樣功課我,全部都係prepare 自己,佢問左我一d 問題,d 問題係直接同工作有關,發覺自己有好多嘢都未諗得仔細,淨係去就住個issue去諗得仔細d 全面d ,相信都要花好多時間

同linda 傾完之後就同同事出左社總開關綜聯嘅會議
唔知油點解,好似d 人好似好面善咁…..今次仲有張超雄
睇住人地開會,真係覺得自己好渺小
睇到一個有交流嘅會議,原來可以咁舌劍唇槍,雖然意見同觀點可以好唔一致,但大家都o係一個共同目標
佢地會同戰線,、攻守,大仗等事眼
令我體會到去同一d 唔合理嘅體制同制度抗爭其實就係一場仗
有道理之餘其講謀略
睇到同事真係好勁,好assertive ,佢提出嘅都係完全為左街坊
佢地講嘅嘢,有好多都唔能夠即時catch up 到,有d 要d花一d時間去消化先明白,睇到自己真係好渣….. 要加倍努力先得
以後嘅日子,我要獨立工作,真係擔心自己會做到一鑊粥
不過我真係會好努力去做
希望可以好似tracy 媽咁做得咁好

因為琴晚瞓得好差,夜晚開完會之後就好唔舒服,好想嘔
番到hall 飲左杯麥片已經冇胃口
整理一下o黎緊要做踲工作同功課
draft 左個timetable ,睇左少少CD書就去瞓
因為我婦女主要星期六先會MEETING,所以我工作日子主要都係番三、六
但我星期四應該都會番,爭取機會去接觸姊妹,了解佢地多D
好開心同事覺得我propose 嘅做法可行,希望婦女會願意啦

打完呢個日記,就要開始做晒linda d 嘢先

再去仔細諗諗工作嘅嘢

雖然夜晚時,心理面又浮起左一d 自我否定嘅念頭
我知道第一日d 老毛病就發出o黎嘅話,我以後一定唔會做得落去
但自己同自己做REBT ,聽下D relaxation 音樂 ,就好好多
睇o黎我要發展多d 幫自己relax 嘅方法


第一天番工就OT,勁呀!!

包包加油,ON FIRE 呀!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home