Tuesday, September 20, 2005

中秋節

又一年喇
今年嘅中秋節前席(追月的一天),要番中心同婦女開會同上培訓班
上晝個會因為worker 屋企有d事而遲左番
得番我同另一個婦女staff 同其他姊妹一齊開會
因為自己焦點唔係太清楚,加上自己又冇準備要同佢地hold 會,所以帶唔到最重要嘅message
下晝同班婦女去左飲茶,同佢地傾落計,覺得佢地好特別
同佢地上培訓班,因為自己對於綜援了解都唔係深,所以呢一堂都好有用
睇到worker 做, 原來要提昇意識,係可以用一d 好唔同嘅方法
完左培訓之後同事同我share 番,佢叫我可以細心諗下關於自力更生計劃嘅嘢
番去都諗唔到d 咩,連hon pro 都未諗定……….死死死,真係太慢
呢排個人function 得唔好,個身體又未見好轉,真係好煩

星期六晚就番左恆安同屋企人食飯
因為爸番左o黎
去左酒樓食……..
唔知點解一對住全家人時,我就會沉默
你冇乜動力去講嘢,亦唔想講
星期六至星期一都o係屋企陪屋企人
-比比就一連幾日都要番part time,晚晚開工開到9點
中秋o個晚先有收得早d
真係好嬲囉,我唔係唔體諒工作對於佢嘅意義同實際好處
不過,我真係好唔贊成一下子去到咁盡
對自己身體唔好之餘,又冇時間俾我同佢屋企人
我覺得做每一件事都要攞番個平衡
太過側重一邊,只會令一個人要放棄好多
因事業,感情可以放棄;但自己嘅健康同屋企人冇理由放棄
其實咁忟,係因為兩個人一齊咁耐,唔多唔少都會對對方嘅事會好上心
好難可以以一個旁觀者咁客觀嘅態度去睇
有時都好想你知道,唔係淨係你唔想我辛苦,我都會唔想你辛苦
暫時我未有能力去俾最好嘅你,可能呢d 脾氣就係我對你關心嘅表達,
或者我有必要去學習冷靜d 去處理自己脾氣
但o係我未學習到之前,我好想你明白,我對你嘅脾氣已經唔係以前o個種無理取鬧
而家對你嘅脾氣係關心你嘅同時,我亦會怪責自己嘅無力無能
我絕對支持你去做part time,只不過我都希望你唔會去得太盡,要俾番d 休息時間俾自己 (你要知道休息對你有幾重要);有咩唔掂,我會同你一齊撐掂佢 (兩個人一齊,唔係只有你撐我,而家我唔可以撐你)

而我應承你嘅事,我一定會在我能力範圍內做
至於見醫生,睇我努力嘅情況如何,始終都係太貴嘛


越o黎越想番屋企住
屋企有我愛嘅人,只有佢地唔會離棄我
好唔想離開屋企

1 Comments:

At 11:46 PM, Blogger VictorLeung2016 said...

我知道的了..
我知道你關心我的了...
我會不去到咁盡架啦,請放心!

 

Post a Comment

<< Home