Saturday, December 25, 2004

12月24日~~~~平安夜----平安嗎?????

原本23號至28號我都suppose 會係廣州幫手交流團
但因為一d事, 我要提早番香港
琴晚終於同廣州負責人面對面就有關香港部份安排亦=而詳細傾
我會盡我能力去安排到最好
因為我唔想佢地失望

琴日一早同肥妹就坐車上去廣州
途中知道佢地輸左俾譚李麗芬, 拎亞軍., 只係輸3 分, 真係有D唔抵
不過, 我都好開心, 從蓉蓉口中得知佢地其實打得好好, 有超水準表現
其實我已經以佢地為光榮, 因為由頭到尾, 佢地都負出左好多好多
無論體力上同心理上其實已經係好疲勞
捱到呢一刻都支持住, 已經係一件好唔容易嘅事
今日番到o黎第一時間睇佢地diary, 個個都話自己打得唔好, 累左球隊, 睇到有d心痛……..要欣賞自己當中嘅努力……
我知道拎唔到冠軍唔多唔少都有d遺憾, 俾著係我我都會有咁嘅感覺
但都已經過去, 我總係覺得一d嘢只係靠自己就可以得到意義其實唔夠
如果一d 嘢要經過唔同人一齊去經營得到個好成績maybe 會更加開心
睇住d 後人因為前人嘅一d unachieved 嘅嘢而努力…..當中嘅commitment, courage, motivation有另一番嘅意義
好似係一種精神嘅延續咁!!!!


突然番香港, 其實內心都有d掙扎, 好感激肥妹體諒…..
幫唔到手我好內疚, 幸好佢地安排左好少而又好易做嘅嘢俾我做, 希望對佢地影響唔會太大
因為番香港, 我知道打亂左比比嘅schedule , 對唔住
我promise 我會對你做成最少嘅disturbance
我真係會o架!!!!!!!!!!!


平安夜選擇左靜靜地同屋企人同埋比比過

見到媽咪因為我早番而開心, 我都好開心
因為始終佢有4個女, 但成日陪住佢嘅只有一個........................我諗在我能力範圍之內, 我會陪佢多d..........
同比比睇vcd, 今次係 THE STEORD WIVES , Nicole Kidman 真係好靚, 無論樣貌同身型都係…. Cool
套戲都幾好睇, 好有一d gender stereotype 嘅味道
一路睇都幾慶, 因而覺得好patriarchal 咁
不過, 結局又係另一會回事, 雖然有少少hea……
平安夜喇!!!!大家係咪都感到好平安呢???

我就唔太係, 唔知點解, 自從決定要提早番香港之後內心好唔平靜, 好stormy
一部份同自己今次對啟蒙負出得少感到guilty
另外係因為呢期好想為自己定位, 無論係私人生活祉私人生活以外
我諗我o個d self reflection 嘅弊病又出o黎…….
我諗我又要好好充塞下自己假期, 唔好俾自己又再亂諗噖
始終, 我唔想我日記好似成日俾人有d愁雲慘霧嘅感覺……..


明天起, 我,要活得快樂, 亦要活得充實!!!!
快樂與充實-----是平安的起點

0 Comments:

Post a Comment

<< Home