Friday, September 23, 2005

不是實習天,卻在實習地

今日係星期四,唔係placement day,但都忙左一整日,因為community walk好攰,係腦嘅攰
一早去左舊校同長沙灣交文件,之後就入屯門
雖然我好醒咁搵左部去屯市嘅巴士,但係上左呢部巴士又係一個大蠢
o係一時魯莽咁上左52x,簡直係一架觀光巴士咁,兜到傻
用左差唔多九個字先到達
差唔多係由bu 去屯門嘅時間
一個上晝,去左好多個地方,民政處,社署保障部,社署家庭服務部,勞工處,屯門區議會,仲有圖書館
保障部隔離仲係感化辦事處,當時仲諗會唔會阻到兩個仔
親身經歷被refer o黎refer 去,最深刻係上保障部,d 感覺唔知點形容,d 人俾我感覺好似好冇hope 咁…..個心唔係咁好受
上到家庭服務部,只不過係想攞一本係公開派發嘅通訊錄,個社署staff 竟然想呃我,好彩我o係民政署度知係免費派發,仲要係社署出,在challenge 下,佢雖然俾左我,但點都死撐,真係想xyz。心諗,我個樣都似一個有讀過書嘅人,呢d 職員都想呃,d 婦女去時時情況咪仲差
o係勞工處,observe 到差唔多全部都係中年人,仲要真係婦女居多,d 工種,待遇,真係不知所謂
最離普一份係甚麼飯盒包裝員,一日企10個鐘,除左包裝,仲要搬,又要做埋清潔,每小時 20大元………….. 聽到隔離個婦女都覺得好刻薄
呢d 奸商真係好shit,真係唔明,點解呢個社會會係咁
去圖書館搵stat ,嘩!!!一d 應該市民有權利睇嘅嘢如區議會工作報告都要閉架,要搵職員,登記呢樣,登記o個樣,仲要唔可以帶離現場,心諗駛唔駛,又唔係鑽石
行左唔同部門,緊接去大仁愛堂中心上course ,講家暴,師姐阿靚o黎share
另一人位同事原來都係師姐
原來係人地team meeting,不過同事真係好nice ,好welcome ,ic 都有sit ,之後仲同我傾計,話題竟然係紫藤,原來佢個仔都有幫手…呢個世界真係細

完左一天嘅工作,好攰
DATE 左比比,佢同我去食PIZZA ,肥死+飽死 (剛有D 成績,但前功盡廢>.<)(下次唔好食咁貴,你可以儲多d$$$$,我又`可以減肥
之後因為想迴避HALL 嘅火警演習,去左睇*外出,我覺得唔係太好,節奏太慢,最緊要係message 唔鮮明,產生唔到共鳴。可能個message 唔適合香港社會
臨別,唔係太開心
我唔係要搵邊個啱邊個錯,只係我唔明白
或者係我諗得太多,或者我多事
關心同干涉,點定位???

Anyway,其實同你一齊嘅時間係好開心因為,你係我最大嘅同行者,支持者,讚美者,照顧者,技術支援者…..
只不過,好似每次都係要有d 瑕疵
可能後現代嘅完美本身就包括瑕疵!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home