Thursday, October 13, 2005

OT OT OT OT OT

今星期要番field 四日共7 節
下星期又要番5日共10節
OT 嘅日子好似沒完沒了咁
點解由開field 到而家,OT 左咁多時間,但都唔覺自己學左好多嘢??
係咪因為我個人鈍胎呢>? 白白浪費時間??!!!!

今日開會同同事傾短期及中期工作
係喎,先發聲勢一定好過捱打
點解我之前唔會察覺呢
坐住左個腦……..真係好死蠢

組織人
首先要由組織一D 故事開始
組織故事再組織D人去組織一D 屬於佢地嘅事
Advocacy ,真係唔容易
今日o係中心打電話做問卷,竟然同婦女講我係義工
ic 提番我,人地要identify 我係社工
我諗係潛意識嘅反應
角色上,仲未tune in 到去worker 嘅role
可能,社工呢個名詞背後蘊含好多應背負嘅嘢,我自問冇資格去take up
我真係冇一種社工嘅感覺
因為腦又唔掂,口又唔掂,手都唔掂


最近
壓力嘅身體病徵又浮晒出o黎
都唔知自己嘅身體會變得咁sensitive 同fragile
煩死人

明天要再努力打電話
同時為自己工作打好個底
努力組織故事!!!!

1 Comments:

At 12:28 AM, Blogger 肥妹 said...

包包,好久不見好掛住你!!請好好保重你柔弱身子,不要將自己迫到火山旁邊燒死自己(burnout),努力吧!CD包包!!肥妹上

 

Post a Comment

<< Home