Saturday, October 08, 2005

讀cd同學請留意及謙廣傳呢個message

道歉啟示from 包

各位sowk 讀cd 同學,由於之前收到yr 2 同學嘅分組名單並不包括所有yr 2 同學,因此,o係抽籤嘅時候並唔係根據所有同學嘅preference 去抽,即抽籤嘅結果exclude 左某d 同學嘅意願,而被excluded嘅名單,我於今天cd 堂後先收到,因此,所有分組安排要再arrange 過。
分組的準則主要係先按大家第一個preference,如果任何一間機構有超過9個人都係1st priority,就用抽籤形式決定study該機構的同學名單。至於抽唔到的同學,我就會以同學second priority 再分配入組。
Arrange 過之後,除左揀green peace 同學有影響,需要抽籤之外,其實並冇太大問題。

重新抽籤及分組如下:





SoCO
1. 嘉琪
2. bonnie
3. Simon
4. 穎恩
5. 餵蚊
6. April
7. emily
8. 包
9. gloria
工權會
1. Tina
2. Rebecca
3. 二
4. 金hei
5. vane
6. Nicola

Green Peace
1. sonie
2. nokiss
3. 晴
4. kiki
5. fung
6. 卓如
7. tommy
8. 卓
9. 細san

天水圍project
1. kiwi
2. kay
3. 北
4. 趙ling
5. tracy
6. cherie
7. maynbo


靈實長者地區中心
1. 叻
2. yr 2 細car
3. Joanne
4. Jacqueline
5.



換言之,未能抽中greenpeace 嘅同學有:
1. 倩 2. rita 3. doris 4.細 car 5. mandy
6. yr 3大car 7. cement 8. rainbow 9. sammy 10. jenny

請以上十個同學透過e-mail 或者打電話俾我 (冇人接聽請留message),話我知你地嘅preference
我再幫大家安排

基於o係同yr 2 同學溝通上出現左誤差,而要再安排過分組,對大家造成混亂,真係好唔好意思。請大家睇到呢個mail之後,有咩漏左,請儘快通知我。因為我出field 比較忙,你地respond 得快嘅話,我就可以快d 安排,大家都可以儘快開始做功課
thx a lot

3 Comments:

At 9:10 AM, Anonymous Anonymous said...

包包 辛苦晒~
我想改入靈實~
mandy

 
At 6:29 PM, Anonymous Anonymous said...

包包~~
我都係改入靈實~~
thx a lot~

大CAR

 
At 8:40 PM, Anonymous Anonymous said...

包包:

麻煩..我想入靈實..
thank you very much!

jenny

 

Post a Comment

<< Home