Monday, October 03, 2005

繁緒

今日上堂好攰好攰
因為琴晚喊左好耐,今朝起身對眼好似不隨意肌咁撐唔大
謝謝jenny 同sonie 關心!!!!

同佢地食lunch ,分享番一d 自己嘅現況同上個placement 嘅嘢
其實,有好多嘢,o係理性層面我係知道,不過感情上未可以好好過渡

做做下family 功課,突然rita 把聲o係我腦入面出現
係上星期cd 堂時佢話: 做CD worker 要有bravery ,要like to win
覺得兩樣自己都欠缺
8年中學校隊嘅生活加A LEVEL 令到我好唔鍾意competition,所以某程度上我唔鍾意去贏,尤其是去贏人

究竟,我係咪真係冇資格???

Rita 就o黎唔教,覺得好可惜
我好希望可以跟佢學嘢
突然覺得可以俾佢鬧係一種福氣

complex feelings today

2 Comments:

At 8:54 PM, Anonymous Anonymous said...

包~我好似好耐無慰問你呢..
但我有keep住睇你日記..了解你情況..
其實...我真係唔知講咩好...
我覺得自己無能為力..
知道你嘅情況..但真係乜都幫唔上...
我只能默默地關心你祝福你~

你要加油ar~要學識多d欣賞自己叻and做得好嘅地方~唔好對自己咁差..淨係怪自己唔得ga~^3^

 
At 9:56 PM, Anonymous Anonymous said...

hehe~~
係呀..我男朋友都幾好架有時...

我下星期就開始出實習喇..好緊張呀~都唔知d同事會點...希望順利啦~

一settle就即刻約你一齊lunch@tuen mun^^

 

Post a Comment

<< Home